“Jentetur”
Anmeldelse av Whiskey in the Jar

Whiskey in the Jar
Vurdert som nr. 2 av 1 158 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 7. september 2019

Veldig god mat og gode drinker.
Biffen var akkurat sånn som bestilt.
Vår servitør Martyna var helt fantastisk.
Virkelig en dame med glimt i øyet.
Vi kommer tilbake!
Anbefales :-)

Dato for besøk: september 2019
Takk, Maia B
Michał B, Kierownik ds. PR på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Thank you for 5 star review, we won't lie… That's our favourite kind! We always try to deliver the best service and quality food, glad that you've noticed. Have a great day, and please visit us again, we would love to have you back.

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Beklager med dette var ikke bra! Dårlig service, kald mat på noen, for lite stekt til andre, stekte grønnsaker var hverken stekte eller varme, t.o.m chipsen var for lite stekt. Drinkene vi bestilte men vi ventet på maten (fikk beskjed om 1 times ventetid) kom ikke før etter matet. Hverken vin eller vann ble servert før langt ut i måltiden. Beklager med dette var det dårligste vi har fått i Polen.. styr unna og opplev et hyggelig og godt måltid ett annet sted!!!

Takk, Mette I
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Høye forventninger etter høy rating på Tripadvisor, men dette var elendig service! Drinkene vi bestilte før mat kom etter at maten var servert, og maten var heller ikke noe å skrive hjem om. Anbefales ikke

Takk, solo603
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Gode porsjoner og god mat. Drinkene kunne vært bedre. Veldig mye folk, og vi satt mye over 1 time før vi fikk mat.

Takk, Dobba1987
Michał B, Kierownik ds. PR på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hi! We always try to deliver the best service and quality food, glad that you've noticed. As for the waiting time, we're doing our best, unfortunately we are busy during the season and it takes some time to prepare food up to our standards. Hope that your next visit wil be fully satisfying.

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke! Fikk veldig bra hjelp fra Damian til å velge riktig måltid, som smakte helt fantastisk. Stort takk til Damian

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kondi99
Michał B, Kierownik ds. PR på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2019

Thanks for the review! Nice to hear that our Staff made such a good impression on you, We're doing our best.
Come back anytime, we would love to have you back!

Reisende som så på Whiskey in the Jar, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Whiskey in the Jar? Del dine erfaringer!