“En opplevelse!!”
Anmeldelse av Restauracja Konspira

Restauracja Konspira
Vurdert som nr. 17 av 1 206 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021

Spiste her to ganger i uke 31 -21. Solid polsk bondekost, servert på en spennende måte. Maten var utsøkt, porsjonene store, og servicen upåklagelig, og alt til svært overkommelige priser. Samtidig gir stedet et innblikk i nyere polsk historie, som gir en spesiell stemning. Et sted å komme tilbake til!!

Takk, villemo8

Anmeldt 24. februar 2020

Vi spiste herlig pols suppe og drakk øl. Veggene var fylt med krigshistore. Vi kommer gjerne igjen, når bakården er åpen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Eva N
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Svært koselig . God polsk mat! Hyggelige ansatte. Anbefales på det sterkeste. Ligger nær torget. Vi var her på julemarked og fant dette fantastiske stedet, blant burgerkjeder og annet.❤

Dato for besøk: november 2019
Takk, 10kjerstig
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Vi, to damer fra Norge, besøkte restauranten 12.okt.2019. Spesiell atmosfære, nydelig hage med varmelamper, fint interiør inne, god service og nydelig polsk mat. Virkelig et sted å anbefale.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Anita S
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Spiste på denne sammen med min samboer. Var litt skeptisk når vi endelig fant restauranten, men det var ikke berettiget. Her var servicen upåklagelig og maten veldig god. Vi hadde piroger til forrett da vi var svært sultne, men det var ikke nødvendig, porsjonene her er svært store.
Anbefaler denne på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 757asgeira

Reisende som så på Restauracja Konspira, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Restauracja Konspira? Del dine erfaringer!