“Gresk tragedie”

Akropolis, Restauracja Tawerna Grecka
Vurdert som nr. 119 av 1 156 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018

Bestilte gyros, noe som jeg har spist mange ganger på restauranter i Hellas.Det jeg fikk servert må vel sies å være så langt man kan komme retten gyros på denne resauranten. Smakløst tørt svinekjøtt som var helt uten krydder. Tzatzikien minte meg om ferdigprodukt man kjøper på boks i butikker og chipsen var myk og uferdig.

Takk, Einar N

Anmeldt 9. oktober 2018

Ja føler du får en gresk aften når du er i Wrocklaw så er dette absolutt stedet å gå.
God mat og hyggelig servering.

Takk, Terje1
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

God gresk mat. Som servert i Hellas. Passe store porsjoner. God service. Good greek food, served as in Greece. Good service.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, cathrinehillj
Anmeldt 3. september 2015

God temperatur, mange folk i gågate systemet i Wroclaw. Vi spaserer rundt og nyter atmosfære, og hva ser vi, en gresk restaurant. God mat med mange greske rettet. Hyggelig betjening, men da vi var der ble det brølt mye fra en beruset gjest i et større selskap. Alt var flott bortsett fra støyen fra mannen i selskapet. Til dessert hadde vi Baklavas. Første gang vi spiste denne var i Sitie på Kreta. Nydelig nøttekake med honning, men er på denne restauranten hadde de sin egen vri på retten, og den var ikke så søt som på Kreta. Her tar vi gjerne turen innom seinere i uken.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Svein U
Anmeldt 31. mars 2013 via mobile enheter

Svært koselig restaurant, hvite duker og tøyservietter. Høy kvalitet på mat og service! Kan anbefales på det sterkeste. Vil absolutt gå der igjen, byens beste restaurant? Prisen var det heller ikke noe å si på, ganske likt andre restauranter vi var på - bare at maten og servicen var betydelig bedre.

• Atmosfære
Takk, Meroha

Reisende som så på Akropolis, Restauracja Tawerna Grecka, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Akropolis, Restauracja Tawerna Grecka? Del dine erfaringer!