“4 kolleger og venninner på kosetur i Wroclaw”
Anmeldelse av Novocaina Restaurant

Novocaina Restaurant
Vurdert som nr. 44 av 926 Restauranter i Wroclaw
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2016 via mobile enheter

UTROLIG god service, mat, vin og drinker. Behagelig stemning, musikk og personale. Spiste både lunsj og middag, alle valgte litt forskjellig, men alle kjempefornøyd. Må være en av Wroclaws beste spisesteder.

Takk, Catherine P

Anmeldt 21. august 2016

For et utrolig sted! God stemning og god sørvis. Maten er dyrere i forhold til andre steder i Polen, men virkelig noe man må oppleve. Maten var helt gudommelig!!

1  Takk, Anna F
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Når man kommer inn blir man møtt av hyggelige ansatte som setter deg i fokus. Mat i en høyere prisklasse med verdt det! Lokalet er helt fantastisk og kan anbefales til alle.

Takk, Vegard A
Anmeldt 18. mai 2016

Koselig italiensk restaurant på torget i Gamlebyen med bord både ute og inne. Veldig variert meny, pizza, pasta, fisk og kjøttretter. God mat, men service var elendig denne kvelden. Den ene kelneren gjorde mange feil. Begynte med at han veltet vinglasset mitt, deretter ble min og min manns rett byttet om. Da vi skulle betale hadde kelner ført opp en flaske hvitvin isteden et glass, som han endatil hadde veltet. Vi fikk avslag på regningen for alt plunder og heft, men håper at dette var et engangstilfelle, for mat og miljø var veldig bra. Kan ikke gi mer enn karakter 3 pga. alt rotet med serveringen.

Takk, Oddrun K
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

God mat, god atmosfære og hyggelig betjening Har besøkt Wroclaw to ganger og endte opp å spise her 4 ganger. Må anbefale pizzaen dems.

Takk, synmoe

Reisende som så på Novocaina Restaurant, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Novocaina Restaurant? Del dine erfaringer!