“Biff stroganoff”
Anmeldelse av Spiz

Spiz
Vurdert som nr. 62 av 1 219 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Polsk
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2021

Mitt kort tidsminne tilsier at jeg må skrive allerede nå så jeg ikke glemmer hva jeg spiste. Jeg bestilte biff stroganoff om jeg ikke er helt på bærtur.

Først var det vanskelig å forstå om man bare kunne gå inn på inne delen av restauranten da han som kanskje var innkaster på stedet var total likegyldig og bare prata polsk. Til slutt var vi tre nasjoner som ville inn men han skjønte jo ingen språk.

Jeg gikk bort til en kelner og spurte om bord noe jeg da fikk med en gang. Rett man på rett plass.

Bestilte biff stroganoff med dumblings til hva nå det er på norsk igjen.

Fikk en skål med 2 runde greier som var fylt med ris og andre ingredienser tror det var velkomst gave og en svær kurv med brød.

Bestilte huset eget øl og maten kom ganske så fort. Han passet på meg som var alene på tur så godt han kunne.

Maten var nydelig og servicen var helt topp minus han skapningen som ingen fikk svar fra. Han kunne jo bare gått hjem.

Ligger mitt på torget ved siden av det gamle rådhuset og bygget er så stort at du kan ikke unngå å se det.

Ølen og maten var god og det var smart av meg å velge denne restauranten på tredje kvelden. Fikk ikke plass i magen til dessert ble stappmett av middagen. Ble tilbydt kaffe og mer til men takka høflig nei. Ble vel en øl nr 2 når jeg tenker meg om.

Fikk en bolle med salat også som tilbehør.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Baross

Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Lager eget øl som er spennende, men maten er middelmådig og servitørene er trege, uoppmerksomme og spanderer ihverfall ikke et smil. Jeg anbefaler å spise et annet sted

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Torgeir S
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Maten var helt grei, men service var utilgjengelig og helt uinteressert. Toalettet var skittent. Velg et annet sted.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KarianneTB
Anmeldt 28. oktober 2016 via mobile enheter

Midt på torvet finnes det dette tradisjonsrike bryggeriet. Med eget øl, som i tillegg smaker godt, er dette ett meget hyggelig sted. Om du velger vanlig pils, honningøl eller kirsebærøl blir du garantert positivt overrasket over den gode øl smaken. De har ofte flere typer også... på sommeren er det en stor uteservering på torvet

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Eivind J
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Vi opplevde dette stedet som veldig turistifisert . Vi kjøpte øl fra stedet og det var en skuffelse. Rett og slett ikke godt.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Anniken F

Reisende som så på Spiz, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Spiz? Del dine erfaringer!