Anmeldt 23. mars 2014

Hotellet lå på andre siden av gaten til et flott kjøpesenter. Store gode rom. Rent, gode senger og gratis wi fi. Enkel, men god frokost. Priser på mat og drikke på hotellets restaurant, var rimelig. Hotellet hadde også et stort casino. Det var 15 minutters spasertur til gamlebyen.

Romtips: Velg rom mot parken. Trafikkstøy på inngangssiden.
Dato for oppholdet: mars 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, annegunnp2016
NovotelPozCentrum, Kierownik på Novotel Poznan Centrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2014

Dear Madame,

Thank you for taking the time to answer our questionnaire.

We very much appreciate your positive comments regarding your stay at the Novotel Poznan Centrum.

I have shared your comments with the team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations.

Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward - thank you.

We look forward to welcoming you again at Novotel.

Sincerely,

Anna Gluch

Sales Manager

Novotel Poznan Centrum

Anmeldt 21. mars 2014

Har tilsammen sovet på 3 Novotel-hotell i Polen og dette kommer dessverre dårligst ut.
Hoteller har bra beliggenhet til det meste. Det positive er størrelsen på rommet. AC fungerte dårlig og det var dårlig luft i rommet. Stort bad og alt opplevdes rent.
Hotellet i seg selv er stort og dermed litt upersonlig. Og det samme oppleves i matsalen. Denne ble også brukt som bar på kvelden og det føltes da lite intimt. Vi valgte dermed baren på nabohotellet som var helt utmerket.
Frokosten var helt grei, men noe dårlig utvalg. Også noen småting som skal fungere bedre, det ble blant annet tomt for glass til ju en den ene dagen og det kom ikke ny før etter 10 min enda jeg etterspurte dette.
Ville vi kommet tilbake ved neste besøk i byen. Trolig ikke, vi ville prøvd andre hoteller i stedet.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, SBS431

Dear Sirs,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Poznan Centrum. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Anna Gluch

Sales Manager

Novotel Poznan Centrum

Anmeldt 27. november 2013

Alt var supert,spurte om hjelp ang varmen på rommet,vinduet gikk ikke ann å åpne,straks fikk vi tilbud om et annet hotelrom med mulighet for å åpne vinduet.Super service under frokost,de lagde både varm kakao i en liten kanne og kom med kaffen,og frokosten var veldig bra,super beligenhet, fikk kart bok med både anbefalinger både på steder å spise og steder å se.den eneste minuset var thai massasjen som hotellet ikke hadde noe med å gjøre,men som jeg bestillte selv,den var GRUSOM HARDHENT ikke i nærheten av å være deilig.

Romtips: rom fra 12 etasje har vindu du kunne åpne,deilig.
Dato for oppholdet: november 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 644anita
Novotel3376, Kierownik på Novotel Poznan Centrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2013

Dear Sir, we are very happy that out service met your expectations, thank you very much for the feedback. Operations Manager, Novotel Poznan Centrum

Anmeldt 2. oktober 2012 via mobile enheter

Helt ok. Meget velvillig betjening i resepsjonen! Rent og pent rom. Airconditioner fungerte perfekt. Alltid drikkevann på flaske, men glemte etterfylle kaffe/te/sukker og erstatte alle håndklærne. Dusjhodet var delvis tett, og vannet var konstant brunt i fire dager. Den femte dagen var det uten farge. Litt vanskelig ift matallergi i restauranten, og betjeningen prøvde snyte oss for penger første kvelden. Frokostbuffeten var nydelig! Helt ok lokale. Kort gangavstand til Torget, og ligger vegg-i-vegg med flott kjøpesenter med verdens kosligste kafe (Veranda).

Dato for oppholdet: september 2012
Takk, Jofrid W
Anmeldt 19. september 2012

Et av de beste hotellene jeg har bodd på! Store og fine rom med gode senger. Ca.20-25 min. og gå til gamlebyen og torget. Midt på torget er det et tårn fra 1700-tallet hvor det hver dag kl.12 kommer ut to geiter som stanger hodene mot hverandre med en fanfare i bakgrunnen.
Eneste lille minus var at det på natten var mange fulle folk som gikk rundt og skapte kvalme, det var også strippeklubber med matchende halliker som gjorde reisen litt verre om natten.

Ellers bra.
Kan anbefales