“Top notch”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig burger og mange kreative drinker, i tillegg til de klassiske. Det var masse mat, avslappet stemning og veldig hyggelig betjening. Martyme hadde alltid et smil på lur. Vi var heldige og fikk bord med en gang. Anbefaler å bestille bord hvis man er flere, da vi var her en mandag ettermiddag/tidlig kveld, og det var rimelig fullt.

Takk, IreneKjekshus

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Bestemte oss for å spise biff. Og da ente vi opp her. Stedet var smekk fult, men siden vi hadde reservert fikk vi et lite. Lydnivået var helt ekstremt høyt og plassen var trang. Det tok litt tid før vi fikk meny. Og enda lenger tid før maten kom. Men biffene var helt nydelig. Riktig stekt og saftig. Litt minus for lite saus og tilbehør. Men ville anbefalt til andre.

Takk, håkon n
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Burger, biff og spareribs i amerikansk stil, veldig godt, mye smak. Har også mye god drikke. Eneste negative var litt for høy musikk.

Takk, K1534UQmonicac
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Perfekt sted for å spise.Veldog sentralt på torget i gamlebyen. Fullt av mennesker så vi skjønte at her måtte det være god mat.Det stod helt klart til forventningene.Spiste en aldeles nydelig and,Beste jeg har smakt.Til tross for full restaurant gikk serveringen fort.Kjempekoselig å kunne sitte ute å ta inn livet i gamlebyen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 661sisseld
Anmeldt 3. juni 2018

For et halvt år siden besøkte vi Wroclaw, og fant der restauranten Whiskey in the Jar. Jeg har tidligere anmeldt og beskrevet denne restqauranten som svært bra. Da jeg oppdaget samme restaurant i Poznan, var veien kort til spisebordet. En av dagene spiste vi lunsj der, en annen dag ble det middag. Særlig var middagen et høydepunkt for meg (600gr T-bone er ikke å forakte), mens madamen spiste en fortreffelig kompososjon av reker/sjømat med bra tilbehør, Alr vat velsmakende, og betjeningen sto på og imøtekom oss på minste ving. Restauranten anbefales på det varmeste for de som liker mat fra grillen og en herlig atmosfære,

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kprivat
Vaiva W, Kierownik ds. PR på Whiskey in the Jar - Poznań, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Thank you for your opinion! :)

Reisende som så på Whiskey in the Jar - Poznań, så også på

Poznan, Greater Poland Province

Har du vært i Whiskey in the Jar - Poznań? Del dine erfaringer!