Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Et lite stykke unna selve torvet i gamlebyen ligger dette hotellet. Rent og pent og overraskende god frokost til å være Polen.
Men så kommer den virkelig store forskjellen - en fantastisk bar med et rikt utvalg og ikke minst en fantastisk kunnskapsrik og hyggelig bartender. Det ble «juvelen» i oppholdet til 3 par fra Norge i strålende vårsol i Poznan. Anbefales på det varmeste !

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, roya99
Anmeldt 25. oktober 2016 via mobile enheter

Kunne ikke hatt bedre beliggenhet, mellom gamlebytorget og gågata.
Vi bad om et rolig rom, og fikk helt på toppet. Rolig og fint, men små rom på toppen, med ganske smal seng.
Flere av de hotellansatte virket ganske grinete.
Frokosten middelmådig.
Anbefaler hotellet på grunn av beliggenheten til de som tåler å ha det litt enkelt.
Og det er mye bråk rundt torget i helgene, så det er en fordel å sove på de hotellene litt på utsiden. (100 m opp bare)

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Jorungram
Anmeldt 28. september 2016

Hotellet ligger sentralt til midt i smørøyet, bare en lite spasertur til torget i gamlebyen. Restauranter i alle kategorier ligger rett utenfor døren. Hotellet har ypperlig service, er rent og har vakre interiørdetaljer.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, maya0464
Anmeldt 23. august 2016

Hotellet lå i gangavstand til Gamlebyen, ca 3 minutter å gå. Hyggelige spisesteder i nærheten, også shoppingmuligheter i umiddelbar nærhet av hotellet. Rommet var stort og deilig. Hyggelig betjening og god frokost. Vil absolutt anbefale dette hotellet.

Romtips: Vi hadde utsikt mot parken, veldig hyggelig. Ble ikke forstyrret av trafikken utenfor, godt lydisolert. Vi bodde i 2. etg.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Lise010
Anmeldt 5. august 2016

Jeg fikk et flott moderne rom med god seng, god plass, fint bad og klima. Rask innsjekk/utsjekk og behagelig resepsjonsmedarbeidere. God frokost der det var gjort litt ekstra paa enkelte omraader. Rent og pent rom. Plasseringen er rett ved byens flotte gamle torg, samtidig som det er 2 moderne kjoepesentre rett ved. Jeg spaserte til/fra hoved jernbanestasjonen paa 15 minutter der det er buss til flyplassen.

Romtips: Hotellet vender ut mot en gressplen paa den ene siden og velg höyde hvis mulig
Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste alene