Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Beliggenhet til dette hotellet er perfekt, midt på torget. Veldig hyggelige ansatte. Stilig å ha bryggeri, restaurant og hotell i ett og samme bygg. Frokosten var en grei start, men vi kunne ønsker oss litt bedre kaffiutvalg (espresso). Vi bodde i «studio» i tre netter og det var faktisk bedre enn vist på bildene. Gooood plass for to, med fin utsikt. Litt lite lys i stuen og vanskelig å regulere temperaturen spesielt på badet. To av nettene fikk vi fulle folk utenfor døren, men resepsjonen reagerte veldig kjapt med å sende opp menn hver gang din ordnet opp. Tror ikke jeg ville bodd her med unger, men kommer gjerne igjen med mannen

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, StavangerStina
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og dessert. Hadde god øl der tidligere på dagen og bestemte oss for å spise der på kvelden, veldig hyggelig betjening og flott lokale. Er et must å ihvertfall prøve den lokale ølen deres med honning i.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ronnyl744
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Å starte med en smaksprøve på mikrobryggeriets øl og avslutte ute i rene sydentemperaturer med et godt måltid er jo bare helt innafor. Super service er jo heller ikke feil. Anbefales virkelig på det sterkeste når du er i Poznan

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, roya99
Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Flott hotell, store rom, eget brygger(!), gode senger og fine bad. Med eget øl fra eget bryggeri stiller hotellet sterkt. Vi var en større reisegruppe så her hadde vi en koselig kveld. Maten var god, vi spiste middag og frokost dagen etter. Hvis man er allergiker, er det lurt å forsikre seg før man spiser. Lite glutenfrie alternativer på frokosten. God WiFi, man får en lapp med koden på. Koselig betjening som vet å ta godt vare på gjestene sine.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, KaiHF
Anmeldt 9. juni 2016

Fin by og gå rundt i og hyggelige mennesker . Mange fine steder å sette seg og ta mat , drikke . Mange flotte bygninger å se på , været var fint , men litt kaldt . Feiret en 60 åring og han er veldig fornøyd med kaken kelneren kom med til han .

Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste med venner