Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Det er moderne og digitale løsninger over hele hotellet. Helt gjennomført! Rommene var rene, koselige og gode senger. Ligger sentralt til. Hyggelig og behjelpelig personale. God mat på hotellet. Anbefales absolutt til både korte og lengre opphold!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, mariemre
Beta_Hanna, Dyrektor generalny på PURO Poznan Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Greetings from PURO
Dear Marie R,
Takk så mye for ditt opphold på PURO og høy score. Takk for forskjellen på den flotte beliggenheten til PURO-hotellet, hyggelig, hjelpsom service, renslighet og komfort på rommet, teknologien. Jeg er glad for at vår restaurant likte deg og maten smakte bra. Takk for at du anbefaler PURO til reisende. Det er veldig fint av deg! Jeg håper at vi vil ha gleden av å ønske deg velkommen til PURO igjen. Jeg inviterer deg hjertelig.
Hilsener fra Poznan

Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell. Gpsen fant fram. Måtte betale for parkering i kjelleren. Hyggelig velkomst. Fikk nøkkelen uten spørsmål.
Var herlig med valg av natt da en natt til var 3 dobbel pris. Kort vei til sentrum. Bra rom , god seng og passe varmt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 299oddvarp
Beta_Hanna, Dyrektor generalny på PURO Poznan Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

God morgen,
Tusen takk for ditt besøk til PURO og anmeldelsen. Jeg er veldig glad for at hotellet falt til deg. Takk for forskjellen på plasseringen, komfortabel seng, hyggelig rom innredning som ulike rask innsjekking. Jeg inviterer deg til PURO. Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen.
Hilsen på vegne av meg selv og hele laget

Anmeldt 17. mai 2017

Nytt og fint, kun et par hundre meter fra rådhuset. Nærmest et designhotell som skiller seg litt ut. Gode senger, god frokost (som ikke er inkludert). Artig at hvert rom har en PAD som kan brukes til å styre TV, romtemperatur og til å surfe på nettet. Kommer gjerne tilbake!!

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Happiness461023
Beta_Hanna, Dyrektor generalny på PURO Poznan Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2017

God morgen,
Tusen takk for PURO valg når du reiser til Poznan. Takk for komplimentet beliggenhet, frokost, teknologi. Takk for din løfte om å returnere, vil det være en glede for oss.
Se deg i PURO
Hjertelig

Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Perfekt plassering i nærheten til det meste. Veldig koselig betjening som synes å fikse det meste. Gratis og utrolig god kaffe i resepsjonen. Kule rom med designmøbler, kjempe god seng og skikkelig kvalitet på alt (sengetøy, håndkler) Mye vann og varmt vann i dusjen! Noe av det absolutt beste jeg har besøkt! A+++++

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, gro h
Beta_Hanna, Dyrektor generalny på PURO Poznan Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2017

God morgen,
På vegne av meg selv, teamet, eierne og alle som arbeider for PURO takk for den høye vurderingen av hotellet. Takk for at du understreker vår styrke som påvirker din komfort og velvære for gjestene velge PURO. Jeg inviterer dere igjen. Jeg håper at vi vil ha gleden av å ønske deg igjen.
Se deg i PURO
Hilsen fra Poznan

Anmeldt 6. september 2016

Vi hadde firma tur til Poznan og valgte å bo på Puro Hotel. Dette var inget dårlig valg. Vi var 7 stk og var der i tre netter. Ligger rett ved gamlebyen. Rent pent og veldig hyggelig betjening. Frokosten var veldig bra. Prisen er også akseltabel. Takk til Puro for noen fine dager

Romtips: tror alle rom er like bra
Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 579tove
Beta_Hanna, Dyrektor generalny på PURO Poznan Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2016

Hei.
Jeg er veldig glad for at PURO, et hotell hvor du skal komme med en større gruppe. Den unike innredning, vakre lobbyen, stor restaurant og utendørs terrasse er bidrar fest fra morgen til kveld. Den unike beliggenheten i sentrum av byen gjør det enkelt å utforske og bruk av de mest interessante attraksjonene. Jeg er glad for at du har brukt med oss en fin tid. Føl deg fri til å re-besøk og bor i Poznan PURO.
Se deg
Med vennlig hilsen