TripAdvisor
Poznan
Publiser
Innboks
Søk

“Fantastisk, anbefales på det sterkeste!”
Anmeldelse av Muga Restauracja

Muga Restauracja
Vurdert som nr. 7 av 1 086 Restauranter i Poznan
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 30. august 2019

Spiste en nydelig 6 retters med eksklusiv vinkmeny. Det smakte fantastisk og vi anbefaler restauranten på det sterkeste! Stort pluss for super service og en utrolig kunnskapsrik vinkelner!

Dato for besøk: august 2019
Takk, John Harald H

Anmeldt 25. april 2019

Vi søkte etter gourmet på tripadvisor og fant ut at denne ville passe oss.Fint lokale med en hyggelig servtør og en meget kunnskapsrik sommelier.Vi gikk for 4 retters meny med vinpakke.Det burde vi ikke gjort.Maten kostet kr.360,- og vinpakke kr.400,-.Vi fikk så lite vin i glassene at det nesten var en vits.Vi fikk åtte glass tilsammen som ikke hadde fylt en flaske engang.Og for kr.800,- får du mye god vin i Polen.Maten var derimot god.Forretten:OCTOPUS, BLACK RICE, JALAPEÑO, PARMESAN, TAMARIND var fantastisk.Så fikk vi: MEAGRE(ørnefisk), WHITE BEANS, BLACK TRUFFLE, ARTICHOKE, GREEN PARSLEY som også var veldig godt.Så var det:BEEF SIRLOIN, CELERY ROOT, BLACK TRUMPET MUSHROOM, BEEF MARROW, LEEK som også smakte godt og en liten skuffelse tilslutt:VERBENA, YUZU, ALMONDS, LEMON, CAROB MOLASSES.Med viner til og kaffe og brandy til meg så kom summen på kr.1850,-.Dyrt til å være i Polen selvsagt men i Oslo hadde dette vørt billig bare de hadde helt i litt mere vin.Jeg sa hva jeg mente så neste gang kanskje.Eller kjøp heller en flaske.

Dato for besøk: april 2019
Takk, OlaO161
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Dette stedet vet hva de driver med. Vi spiste 3 retter med vin her. Alle rettene var nøye sammensatt av smaker som harmonere med hverandre og var nydelig presentert på tallerkenen. God service, veldig god mat og hyggelig atmosfære. Fortjener topp score.

2  Takk, 642ineg
Anmeldt 8. november 2017

Spennende nytt lokale, god lyd og belysning. Godt utviklet vinkart og en alltid tilstedeværende service. I tillegg til god smak/kvalitet så var maten presentert på en svært tiltalende måte!

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Knut R
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Anbefaler dette på det sterkeste. Fantastiske på service, fantastiske på mat og vin kunnskap. Kjempe kjempe kjempe god mat. Dette er et must!!!!!!

Dato for besøk: oktober 2016
2  Takk, Stine E

Reisende som så på Muga Restauracja, så også på

Poznan, Greater Poland Province

Har du vært i Muga Restauracja? Del dine erfaringer!