“Hit burde man unne seg et besøk”
Anmeldelse av Rynek 95 Restaurant

Rynek 95 Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 1 138 Restauranter i Poznan
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi blei hanket inn av en «innkaster» utenfor restauranten.
Vi blei positivt overrasket over veldig fint og koselig lokale, og for ikke å snakke om maten! Utrolig god mat, store porsjoner og veldig bra service fra hyggelig personale! Tommel opp!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, AnitaVedvik

Anmeldt 3. juni 2018

Under et besøk i Poznan over noen dager, fant vi en dag denne restauranten som har en sentral beliggenhet i Old Town distriktet. Vi valgte å ta middagen der, og angrer ikke på det i ettertid. Menyen var mangfoldig, og maten vi spiste (kjøtt og fisk) smakte veldig godt sammen med utvalgt tilbehør. Alt i alt en hyggelig restaurantopplevelse som andre mer enn gjerne bør få oppleve.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kprivat
Anmeldt 6. september 2016

Maten var god. Selv med masse folk fikk vi rask maten og den smakte godt. Lå midt på torget. Vi kommer tilbake ved en senere anledning

Dato for besøk: september 2016
Takk, 579tove
Anmeldt 4. juni 2016 via mobile enheter

Tre jenter som er svært fornøyde med både mat, drikke og servitørene. Vi besøkte restauranten hele tre ganger i løpet av weekendturen. Pizzaen og husets hvitvin anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, MeretheJ23
Anmeldt 24. januar 2016

Veldig god mat. Store måltider til en grei penge.
Servicen var veldig bra, imøtekommende og opplysende.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, 669martinee

Reisende som så på Rynek 95 Restaurant, så også på

Poznan, Greater Poland Province
Poznan, Greater Poland Province

Har du vært i Rynek 95 Restaurant? Del dine erfaringer!