Massasje

Enkelt å booke, flott service og fantastisk massasje. Staff var gode i engelsk. Enkelt å finne frem... les mer

Anmeldt 28. september 2019
354benedicteg
Warszawa, Polen
Beste massasjen

Gikk på par massage her med min samboer. Jeg hadde sportsmasasje 90 min og min sabler hadde classic... les mer

Anmeldt 16. februar 2019
rubenr705
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Warszawa
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Var på venninnetur og vi tok flere behandlinger her. Parmassasje av hele kroppen, manicure, pedicure og hodemassasje. Jentene var utrolig søte og serviceminded! Vi følte oss veldig ivaretatt og var der 2 ganger på 3 dager. Obs: Anbefaler hodemassasje etter kroppsmassasje, da får du mye mer ut av det. Kun hodemassasje var ikke like avslappende.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, carrokarlsen
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Serviceinnstilte ansatte med mye kunnskap. Meget avslappende og god verdi for pengene. Godt utvalg i behandlinger og flinke til å gi råd og veiledning.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kristinab691
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dagens tur til dette spaet! God service, hyggelige jenter, avslappende atmosfære!
Hadde classic massasje - veldig flink massør. Et par punkter som kunne vært bedre sånn generelt for å få 5 stjerner. Prisene er helt ok, helt klart ikke de billigste, men god behandling veier opp for dette - anbefales:)

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, sjasand
Relax_in_SPA, Właściciel på Relax in Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2017

Thank you very much for your opinion, we take it under consideration.

Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Anbefaler på det sterkeste Relax in spa! Vi fikk par massasje og fruen fikk ansiktsbehandling. Begge var strålende fornøyd. Kommer helt sikkert tilbake hit ved neste besøk til Warszawa.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, John E
Relax_in_SPA, Właściciel på Relax in Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Thank you very much for such a nice words!
Beata

Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg hadde klassisk massasje og ba om medium til terapeutisk behandling. Fikk dyp og grundig massasje, veldig fornøyd Hyggelige ansatte og god service, avslappende lokaler og lav pris.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Li2aa