XXL Limousines - Warsaw Limo Service
Jentetur til Warszawa

Jeg booket en Jaguar Limousine til å hente oss på flyplassen som en overraskelse for å starte... les mer

Anmeldt 21. oktober 2019
363ingridj
Oslo, Norge
Perfekt start på ferien

Vi var på Blåtur til Warzsawa og bestilte en rosa limousin til å hente oss på flyplassen... les mer

Anmeldt 14. oktober 2019
Kristine H

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Warszawa
Anmeldt 24. juli 2018

Vi var et reisefølge på 30 stykker i alle aldre, alle i en bil, og dette var kjempegøy! Vi kjørte litt rundt omkring, hørte på musikk. Hyggelig sjåfør, ren og pen bil.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, charlotteSkilbred
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi var 14 gutter på utdrikningslag og ville ha en litt artig start på kvelden på vei til middag! Vi ble hentet som avtalt, veldig hyggelig sjåfør som kjørte oss rundt og leverte oss på restauranten til avtalt tid. Vi var så fornøyde at vi bestilte en ny tur til dagen etter og servicen var like bra som dagen før. Kan absolutt anbefales for en tur med litt morro. Ikke noe tull med betaling.
Anbefales for utdrikningslag

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, 609larsb
Anmeldt 31. oktober 2017

Frábær þjónusta og ökumenn, Emil og Tomek voru mjög hressir og fóru eftir öllum óskum ! Ódýrt líka og mjög skemmtilegt :D

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Elísabet Svava S
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 5 jenter på helgetur til Warszawa. På lørdagen hadde vi lyst til å kjøre limousin før middag. Den hentet oss på hotellet og kjørte rundt i byen en time. Vi hadde det kjempe gøy! Etter middag hadde vi lyst til å kjøre mer limousin, så vi bestilte en ny. Den vi hadde før middag var ikke ledig, men vi fikk en svær hummer-limmo til samme pris! Sjåføren var serviceinnstilt og veldig hyggelig. Fantastisk bra opplegg! Anbefaler å ha med egen drikke og egen musikk. Ellers var det ingenting å klage på:)

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, MarteNorway
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Sjåføren var enestående. Utrolig dyktig og serviceinnstilt. Bagasjen vår ble litt forsinket, men sjåføren viste forståelse og lot ikke forsinkelsen gå ut over vår bestilte tid. Hyggelig omvisning hvor sjåføren også stilte opp som fotograf. Det kan virkelig anbefales med en slik start på ferien. Vi gjør det garantert igjen! Verdt hver eneste krone

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Hansii89