“Middels måltid”

Vurdert som nr. 150 av 3 289 Restauranter i Warszawa
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Helt ok mat. Er kjent for biffene, men falt ikke helt i smak. Fikk en tørr biff selv om det ble bestilt medium rare. Maten er helt ok, men servicen er upåklagelig. Servitørene gjør sitt beste for at du skal få en bra opplevelse. Desverre trekker maten litt ned på totalscoren.

Takk, kevinbM8629DW

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Biffen var god, men synes pommes fristes til ble litt nedtur når restauranten og atmosfæren var så stilren.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Henrik B
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Spiste «Asian style» sharing platter til forrett, biff til hovedrett og avsluttet det hele med Grand dessert! Nydelige smaker og veldig god service. Stedet er en opplevelse i seg selv, veldig fornøyd!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 694martel
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste besøkte denne restauranten en tirsdagskveld. Vi er begge enige om at dette var en veldig god opplevelse. God service, god mat, god stemning (selv om musikken var litt høy) og god pris for middagen.

Denne restauranten kan anbefales!

Dato for besøk: april 2017
Takk, matseo
Anmeldt 14. desember 2016

Fantastisk restaurant som bare må besøkes. Du kan ikke utelate denne restauranten. En ny og fantastisk restaurant som har veldig god mat, fantastisk atmosfære og hyggelige priser.
MÅ bare besøkes om du er i Warsawa

Dato for besøk: november 2016
Takk, Hans_Petter1971

Reisende som så på STIXX Bar & Grill, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i STIXX Bar & Grill? Del dine erfaringer!