“Fantastisk”

Vurdert som nr. 6 av 3 766 Restauranter i Warszawa
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

3 vennepar på tur til Warszawa, og der kom vi over denne fine restauranten i gamlebyen. Kelner Bartek tok oss i mot og var veldig imøtekommende og hyggelig. Vi bestilte vin og øl vi hadde ostefat og surf and turf til forrett. Hovedretter bestod av lammeskank, spareribs, And og selv bestilte jeg Beef Sirloin, og jeg må si at biffen var perfekt tilberedt, og tilbehøret smakte fantastisk. Stekte poteter,, sauterte grønnsaker og en deilig peppersaus. Her vil jeg absolutt tilbake ved en annen anledning

Takk, elmaas

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi dumpet inn i denne restauranten etter en anbefaling fra en bekjent. Så koselig! Hvite duker, koselig atmosfære, nydelig mat, fantastisk service og musikk til maten. Absolutt å anbefale!

Takk, piah993
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig opplevelse i gamlebyen i Warszawa. Pent lokale med klassiske møbler og hvite duker. Hyggelig betjening og god mat!

Takk, NilsGHolm
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Er veldig fornøyd med servicen vi fikk. Maten var veldig god. Szymon var en grei og trivelig servitør. Lokale virket rent og alt var på stell. Veldig proff hele oppholdet.

Takk, Odyssey31516867972
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Veldig godt kjøtt, bra service. Hadde Szymon som servitør, veldig flink. Nydelig sjokolade kake med kjempe god sorbet.

Takk, Helena K

Reisende som så på Stolica, så også på

Warszawa, Mazovia Province
Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Stolica? Del dine erfaringer!