TripAdvisor

Kjøkken: Italiensk, Polsk, Helsekost, Vinbar
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vår kelner Eugene var enestående, min mann spiste svinekjaker og jeg tok brassert and, utsøkt måltid, flotte toaletter, hyggelig betjening, tommel opp helt enkelt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, lindaophelias

Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

God mat med helt middels betjening ... la på 25% service/tips på regningen uten at det står noe om det på menyen. Hadde et kort og ba om 5 stjerner på tripadvisor.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, konradl909
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Nydelig restaurant med utsøkt mat og servering
Hyggelig betjening.Servere typisk polske retter - Piroger kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 765yvonneg
Anmeldt 1. mai 2019

God mat, lenge å vente. Veldif fin plasserin i gamlebyen. Koselig atmosfære. Servitør Patrick er den første til dato som har anbefalt meg å skryte av seg.:-)

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Alf Olger D
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Her får du hele pakken - rask og god service, rågode råvarer som fører til et kjempe deilig måltid, og god drikke. Er noe dyrere enn andre restauranter i nærheten. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MariOStubberud

Reisende som så på Enoteka Warszawska, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Enoteka Warszawska? Del dine erfaringer!