“Smått men godt”
Anmeldelse av Delicja Polska

Delicja Polska
Vurdert som nr. 52 av 3 767 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Polsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Vakker utsikt, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Północne
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Denne restauranten lå midt i hjertet av hovedstaden, et litt mindre spisested i forhold til at vi var ca 50 som inntok middagen her. Langbordene var flott pyntet og gjort klar for oss. Tok litt tid før maten kom, og det gikk litt tid fra noen fikk servert til alle hadde fått middagen på bordet...men, hvem bryr seg vel om slikt, maten smakte helt utmerket og drikken likeså! Høy stemning, intimt og koselig sted! Anbefales!

Takk, Riviera1966

Anmeldt 29. november 2016

Selve restauranten er vakker, i sin gamle stil med gamle møbler. Servicenivået er gjennomsnittlig, og det samme er maten. Vi spiste en treretter som smakte greit, men ikke mer enn det. Restauranten er barnevennlig.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Jannecke J
Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Liten, estetisk vakker restaurant! Alt er gjennomført fra sammensetningen på pynten til maten på tallerkenen!
Super service! Servitørene er oppmerksomme og høflige!
Den beste anda jeg har spist og kalve entrecôten var deilig! Men alt er sikkert godt! Tartaren til forrett feks. Den smelter i munnen!
Og hyggelige priser!
Tips: Book tidlig!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, thereseborke
Anmeldt 30. september 2016 via mobile enheter

Dette var mitt andre besøk her. Flott, koselig interiør, nydelig og delikat matopplevelse!! ANBEFALES!!!

Dato for besøk: september 2016
2  Takk, monichur
Anmeldt 12. september 2016

Meden gruppe på 20 mennesker var dette veldig bra. Det var plass for alle til å sitte ut og de tok i mot individuell bestilling fra hver enkelt i gruppen. Jeg tror alle var godt fornøyd med det de fikk servert og alt foregikk på en effektiv og hyggelig måte og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, ogbOslo

Reisende som så på Delicja Polska, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Delicja Polska? Del dine erfaringer!