“Nydelige forretter!”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Vi spiste dumplings med and og tunfisk-tartar til forrett, og er noe av det beste jeg har smakt. Vi opplevde hovedretten som noe skuffende da det ikke var så mye smak som vi hadde håpet på, men de fantastiske forrettene gjorde opp for det. I tillegg var servicen suveren, så vi kommer definitivt tilbake.

Takk, Tonje T
Chef_Robert_Skubisz, Chef Robert Skubisz på Amber Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Thank You for your review.
We are happy you had a good experience with us.
We hope to see you again soon :)

Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Nydelig middag for 12 venninner på tur. Virkelig valuta for pengene.
Bra meny, gode viner. Kan anbefales

Takk, Camilla F
Krzysztof D, General Manager på Amber Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2017

Thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay at a restaurant with your friends. We hope you will remember us and visit us again.

Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Utrolig bra opplevelse med flotte, herskapelige lokaler med et stivt preg (i positiv forstand). Når var sist noen trakk inn stolen for deg når du satte deg ned?
Dette er er virkelig et flott sted dersom du vil oppleve noe ekstra. Veldig bra service og enestående oppfølging av vårt behov. Ingen pågående servitører, og maten var helt perfekt. Gode priser og sentral beliggenhet. Bør oppleves!

Takk, Lars W
Kris-Sunshine2014, General Manager på Amber Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2017

Vi er glad du likte ditt besøk i Amber Room. det er hyggelig å lese en god anmeldelse. Takk, kan du spre det gode ord, og vi håper å se deg igjen!

Anmeldt 29. oktober 2016

4 voksne damer på tur var på Amber Room. Maten var noe av det beste jeg har smakt. Kunne dø for carpaccioen av Kobe-okse. Lokalene var alldeles nydelige, og personale var hyggelige, proffe og diskrete.

Takk, Reisemasa
Kris-Sunshine2014, Dyrektor generalny på Amber Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2017

Vi er veldig glade for at ditt besøk var vellykket og maten smakte! Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Den beste restauranten jeg spiser på når jeg er i Warszawa. Elsker den så mye, at neste år skal vi gifte oss der med familie fra Norge og Polen :-) Utsøkt mat, service og stemning. Kokken er lidenskapelig opptatt av maten han lager.

Takk, Sherin1988
Kris-Sunshine2014, General Manager på Amber Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2017

Thank you for your great review. We are very happy that she loved our place so much. We are looking forward to hearing from you about your wedding plans. I would executive chef will prepare a very delicious wedding cake. Please contact us

Reisende som så på Amber Room, så også på

Warszawa, Mazovia Province
Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Amber Room? Del dine erfaringer!