“God og dyr mat”

God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Anmeldt 3. februar 2019

Spiste her i januar og hadde nok litt høye forventninger. En restaurant med særpreg, god service og høy kvalitet.
Det som skuffet meg var prisen. Er redd de priser seg rett ut av markedet.
Jeg hadde en G/T, en 300 gr.biff med et salatblad og fries, et galss rødvin og kaffe dessert. Nesten Nkr.700 med tips og dette er svindyrt i Polen.
Så jeg gikk fra stedet relativt mett, men skuffet over prisnivået som jeg ikke synes harmonerte.
Det finnes så utrolig mange alternativer, så her skal man være forsiktig for å ikke prise seg ut.
Det er forøvrig meget minimalistiske retter og det er sikkert praktisk å kunne plukke tilbehør, men jeg synes selv dette ikke er en god løsning. La kokken komponere og overraske og la dette inngå i opplevelsen av gode råvarer.
Gøy å ha prøvd :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Geir Martin A

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg bestilte forskjellig type biff og begge var superfornøyd. Fikk anbefalt vin som passet til maten. Behagelig atmosfære og god service.

2  Takk, miahanse
Anmeldt 18. oktober 2016

En svært hyggelig restaurant med fin service og med svært godt langtidshengt oksekjøtt. Absolutt anbefalelsesverdig.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Mass135
Anmeldt 10. oktober 2016

Minste steakhouse jeg har vært på..Godt med betjening. Hyggelig plass med kjempe god mat og vin..Anbefales !

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, offshorelinda
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Vi var 12 personer som bestilte Veal sweetbread til forrett, oksefilet til hovedrett og creme brulet til dessert. Maten var nydelig, særlig biffen var super! Mye god vin og drinker ble også en viktig del av måltidet. Intim koselig restaurant som også innbyr til romantiske restaurantbesøk. Meget bra service.
Prøv denne plassen og dere blir neppe skuffet!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Rune1973

Reisende som så på Butchery and Wine, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Butchery and Wine? Del dine erfaringer!