“Midt på treet”

Kjøkken: Indisk
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Spiste her en onsdag kveld i et helt tomt lokale. Ble underholdt av Indisk "MTV".
Lite lokale som ikke har for mye fancy stæsj.
Spiste nanbrød med kokos og nøtter- snakte greit.
Ble anbefalt en kylling nadals rett med ris, men her var kyllingen ganske tørr og har nok blitt stekt opp på forhånd.
Student da men som serverte var både hyggelig og god i engelsk.
Pris for Mango lasso, cola, kan, ris og hovdrett kom på 71 sloty som er en fornuftig pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Geir Martin A

Anmeldt 3. juni 2018

Vi søkte etter en Indisk ved vårt besøk i Warsaw Polen, og vi endte opp på Katmandu. Noe som endte veldig bra, en restaurant med meget god mat til rimelige priser. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Rune S
Anmeldt 8. desember 2015 via mobile enheter

Det eneste spesielle med denne beskjedne, lille restauranten, er at den serverer veldig god indisk mat. Ja, og at du betaler forbausende lite. Anbefalt!

Dato for besøk: april 2015
Takk, frodef36
Anmeldt 6. desember 2015 via mobile enheter

Veldig god smak på maten til en rimelig penge. Vi hadde butter chicken og shrimp vindaloo. Meget gode smaker og den siste var godt krydret. Hyggelig betjening. Vi betalte rett over 100zl for 2stk. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2015
1  Takk, ThereseE238
Anmeldt 6. desember 2015 via mobile enheter

Veldig god mat, stor variert meny og god kunde service, litt gjømt vekk så må ha adresse og gjærne ta taxi for og finne! Men alt i alt veldig kjekk opplevelse

Dato for besøk: desember 2015
Takk, rIMMz1

Reisende som så på Katmandu, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Katmandu? Del dine erfaringer!