“Ferie”

City Sightseeing Warsaw Hop-On Hop-Off Tour
Vurdert som nr. 26 av 389 ting å gjøre i Warszawa
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 8 august 2016 via mobile enheter

Veldig fin plass for shopping. Masse butikker for alle og enhver.
Man kan også få med seg Hard Rock warzawa hvis man blir sulten etter en lang dag.

Takk, Ivan J

Anmeldt 5 mai 2016 via mobile enheter

Stort og flott kjøpesenter med stort utvalg.
Hard Rock på to flater var også et pluss, alltid deilig med et avbrekk i shoppinga

1  Takk, MarianneMee
Anmeldt 10 april 2016 via mobile enheter

Dette sentret er et must hvis du liker shopping og er i Warsawa. Her finner du så utrolig mye, at du neste trenger flere dager. Utrolig mange butikker og muligheter til å gjøre bra kupp.

Takk, Veronica B
Anmeldt 23 mars 2016 via mobile enheter

Fint, stort, rent, og ikke støyende
Ikke for mange mennesker
Nok spisesteder
Nok toaletter (svært rene og moderne)
Og viktigst av alt: nok steder å handle

Takk, Tanja I
Anmeldt 30 januar 2016 via mobile enheter

Helt supert... sjokolade moussen bare må prøves...biffen var også helt innafor! Men nedtrekk for litt mye lyd....men det er vel for at jeg er blitt for gammel Uansett, anbefaler jeg dette på det varmeste☺

Takk, Jens F

Reisende som så på Zlote Tarasy, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Zlote Tarasy? Del dine erfaringer!