Hopp-på-hopp-av-tur med City Sightseeing i Warszawa

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Zlote Tarasy på
Anmeldt 17. september 2018

veldig masse bra butikker + en polsk bufekafe som nesten var gratis med masse deilig polsk og asiatisk mat, var du der 1 time før de stengte fikk du 50 prosent på bufeen, betalte ca 50 kr for en stor tallerken med mat og en øl. kan det bli bedre

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, RuneT175
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Her finnes noe for enhver smak og til alle prisklasser. Mat og kafeer gjør at en kan tilbringe mange timer her. Tenåringene likte seg godt. Alt på en plass.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Perfekt sted å få unna shoppingen på. Alle butikker ligger her, fra billige til dyrere. Vi gikk først i noen gater men angret på at vi kastet bort tid på det når alt ligger her (bedre utvalg). Så kan man heller vandre gatelangs for å se byen når man ikke skal shoppe.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, metannika
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Senteret er gammelt og bærer preg av dette. Dårlig luft og varmt grunnet den flotte fasaden. Har mange bra butikker men er litt lite i forhold til Arkadia eller Galeria.

Stedet er utsatt for mye mennesker og mye biltrafikk så vi kommer ikke tilbake hit.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, nucond
Anmeldt 19. juni 2017 via mobile enheter

Flott stort kjøpesenter i sentrum av Warszawa. Mange flotte butikker. Litt billigere enn i Norge. Å en fordel for oss menn, mange "manneparkeringer" der..

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, gjermundl2015