“Fantastisk sted for julebord ”
Anmeldelse av Stary Dom Restaurant

Stary Dom Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 3 289 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Vi var 26 kolleger som feiret julebord her. Fikk egen avdeling oppe i 2.etg. Proff service, masse mat. Typisk polsk kjøkken. Deilig pavlova til dessert. Ligger litt utenfor sentrum, så ta taxi dit. Veldig rustikt og flott lokale.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Annika B

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

God service. Fikk bord med en gang. Virket som om beliggenheten var litt utenfor turistområdene.
Maten var veldig god, overkommelige priser med tanke på kvalitet. Vi spise forrett og hovedrett og delte to flasker god rødvin. Vi betalte 820pln (inkludert tips) for 5x forrett, 4x hovedrett, 2x øl, 2x vann, 2x brus og 2 flasker vin.
Kommer gjerne igjen.
Anbefaler rødbetsuppe til forrett og villsvin til hovedrett.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 378mikall
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

I dag opplevde det ypperste av topp service og utrolig smakfull og kulinarisk matopplevelse. Her bryr alle ansatte seg om de som er viktigst, nemlig kundene. Hvis jeg kunne ha gitt 6 istedenfor 5 så ville jeg ha gjort det. Her er det flott klima, ikke høylytt og det som er viktig i fokus. Din partner og selvfølgelig det å kunne bruke din verdifulle tid på en slik opplevelse som nettopp dette var. Hit skal vi igjen. Neste gang med jentene våre. FANTASTISK !!!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Tomas Elias W
Anmeldt 29. mai 2017

Kjempegod mat, kelner lager forrett ved bordet. Store middags porsjoner, hyggelig betjening, nydelige kaker til dessert. Bør nok forhåndsbestille bord, spesielt i helger.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, AnnePaLandet
Anmeldt 17. mars 2017 via mobile enheter

Store porsjoner, nydelig mat, litt dyrere enn standard, men vel verdt turen.
Det er en opplevelse.
Vi var tre som spiste forrett hovedrett og dessert, 2 flasker vin 6 Vodka betalte ca 1300zl, hvor 5-600 var vin.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Espen2000

Reisende som så på Stary Dom Restaurant, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Stary Dom Restaurant? Del dine erfaringer!