Expedia.comUSD 48
Radissonhotels.comUSD 73
eDreamsUSD 48
Prestigia.comUSD 119
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Rommet er koselig, men etter en liten ulykke med cola zero i senga, fant vi jo fort ut at de ikke skiftet sengetøy, men bare ryddet senga. Kaotisk spisesal mht frokost- var liksom ikke noe system så det var vanskelig å få bord. Ellers må jeg si meg fornøyd med plasseringen .

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Sylvia I
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Var 3 dager i Warszawa på venninnetur - shopping og spa! Var kjempefornøyd med hotellet - rommet var utrolig fint og romslig, og frokosten var fantastisk. Alle på hotellet var smilende og hyggelige, bortsett fra Johanna som tok oss imot. Hun kunne trengt et smilekurs eller to Ellers er vi storfornøyde!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, carrokarlsen
Nick T, Manager på Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Dear Guest,
Thank you for your review.
kind regards,
Nick T

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er lett og finne da det ligger rett i nærheten av det moderne Samsung bygget.

Rommene er preget av moderne flater men heiser og entre er fortsatt gammel.

Personalet virker hyggelig.

Rommet var OK rent, Det som trekker er litt smuler på gulvene, noen hår på sengegavl og litt urent toalett.

Rommet får 4/5 (Vi fikk en god pris på rommet)

---

Vi hadde en dag på hotellet hvor vi ønsket å teste litt forskjellige matretter og deserter.
Helt forferdelig matopplevelse til høye priser.
Bildene i katalogene stemmer overhode ikke overens med hva de serverer. Vi bestilte 3 kjøttretter som bar preg av å ikke være ferske. Dessertene smakte gammelt og ble ikke spist i fare for å bli syk. Deler av rettene var fryst

Det hele kostet oss 700kr noe som ville gitt oss Michelin retter andre steder i Polen.

Maten får 1/5

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, nucond
Joanna M, Guest Relations Manager på Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2017

Dear Nucon D,
we're glad that you chose to stay at the Radisson BLU Sobieski and that you were pleased with the location and our staff.
We're disappointed to hear you're unsatisfied with the food experience in our restaurant. Please know this will be brought to the attention of our Food & Drink team so we may improve for the future. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality experience we pride ourselves in. Thank you again for taking the time to share. Have a great day. Best regards, Joanna Matusewicz

Anmeldt 21. mai 2017

Ett bra hotell sentralt i byen. Utrolig bra frokost, stort utvalg, samt en meny man kunne velge fra. Masse folk i frokostsalen, og vanskelig å finne bord, da betjeningen ikke var så kjapp med å rydde. Hotellet ligger nært trikk og buss. Dersom du vil sove godt ei natt eller 2, velg rom mot hagen/bakgården. Utrolig mye støy fra ulende biler hele dagen.
Hotellet var behjelpelig med å bestille taxi. Taxi fra flyplassen til hotellet 50 zloty, taxi til flyplassen 23 zloty....vet ikke helt hvem som lurte hvem her for pikkoloen sa det kostet 40 en vei.
Hotellet har en frisørsalong, ikke så god i engelsk...Ett treningsstudio, sauna og spa finnes i kjelleren.
Gratis wifi

Romtips: velg ett rom mot hagen, mye støy mot veien.
Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, SiwAnita
Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Greit hotell relativt sentralt. Dårlig service i baren! Men utrolig bra frokost, stort utvalg. Rommene var store, noe slitte bad. Litt styrete utenfor med taxi. Og endel støy fra hovedgaten. Stort sett engelsk talende hotellarbeidere.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, elinhansen78