Audun P
Tripadvisor
kr 1 135
  • Royal Tulip
  • Booking.com
1.1 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Tripadvisor
kr 1 935
    kr 1 935
  • Priceline
3.0 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Exterior
ibis
kr 823
    kr 779
  • Hotels.com
3.5 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
    kr 889
  • Algotels
1.6 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Hotel Exterior
  • HolidayInn.com
    kr 889
    kr 890
0.7 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
    kr 1 298
  • Algotels
2.4 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Svømmebasseng
    kr 1 720
    kr 1 779
1.3 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Svømmebasseng
    kr 978
  • Novotel
    kr 1 011
1.7 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
View from Castle Square
    kr 1 447
  • Algotels
3.2 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Motel One Warsaw-Chopin Lounge
    kr 737
    kr 749
2.7 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Bar/lounge
Se flere hoteller i Warszawa
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Dette er et fint hotell hvor rommene er rene, ganske fine og har en bra størrelse.
Frokosten er flott med mye godt å drikke og spise.
Jeg har alltid hatt rom mot bakgården og har aldri hørt en lyd om natten.

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, erikbang
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Et kjempefint hotell med hyggelig og hjelpsomt personale. Bestilte middag på room service som var helt fantastisk. Eneste problemet er at det er så lytt her at det gir vanskeligheter for å sove.
Frokosten var helt ok.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, TMNettum
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Rommet er koselig, men etter en liten ulykke med cola zero i senga, fant vi jo fort ut at de ikke skiftet sengetøy, men bare ryddet senga. Kaotisk spisesal mht frokost- var liksom ikke noe system så det var vanskelig å få bord. Ellers må jeg si meg fornøyd med plasseringen .

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Sylvia I
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Var 3 dager i Warszawa på venninnetur - shopping og spa! Var kjempefornøyd med hotellet - rommet var utrolig fint og romslig, og frokosten var fantastisk. Alle på hotellet var smilende og hyggelige, bortsett fra Johanna som tok oss imot. Hun kunne trengt et smilekurs eller to😉 Ellers er vi storfornøyde!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, carrokarlsen
Nick T, Manager på Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Dear Guest,
Thank you for your review.
kind regards,
Nick T

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er lett og finne da det ligger rett i nærheten av det moderne Samsung bygget.

Rommene er preget av moderne flater men heiser og entre er fortsatt gammel.

Personalet virker hyggelig.

Rommet var OK rent, Det som trekker er litt smuler på gulvene, noen hår på sengegavl og litt urent toalett.

Rommet får 4/5 (Vi fikk en god pris på rommet)

---

Vi hadde en dag på hotellet hvor vi ønsket å teste litt forskjellige matretter og deserter.
Helt forferdelig matopplevelse til høye priser.
Bildene i katalogene stemmer overhode ikke overens med hva de serverer. Vi bestilte 3 kjøttretter som bar preg av å ikke være ferske. Dessertene smakte gammelt og ble ikke spist i fare for å bli syk. Deler av rettene var fryst

Det hele kostet oss 700kr noe som ville gitt oss Michelin retter andre steder i Polen.

Maten får 1/5

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, nucond
Joanna M, Guest Relations Manager på Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2017

Dear Nucon D,
we're glad that you chose to stay at the Radisson BLU Sobieski and that you were pleased with the location and our staff.
We're disappointed to hear you're unsatisfied with the food experience in our restaurant. Please know this will be brought to the attention of our Food & Drink team so we may improve for the future. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality experience we pride ourselves in. Thank you again for taking the time to share. Have a great day. Best regards, Joanna Matusewicz