knutp1
Bodø, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 8. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Joanna Wąchocka, MarketingRadisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. aug. 2020
Dear Knutp,
Warm Greetings from Radisson Blu Sobieski! Thank you for your time and giving us your valuable feedback. We are pleased to hear that you liked the hotel, our service and especially our Presidential Suite. We are looking forward to welcome you back in Radisson Blu Sobieski, Warsaw.
Best regards,
Front Office Manager
kr 1 773
    kr 1 775
  • Royal Tulip
    kr 1 598
  • Hotels.com
    kr 1 774
1.1 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
kr 2 177
    kr 2 118
  • Agoda.com
    kr 1 935
  • Priceline
1.6 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Hotel Exterior
kr 2 219
Fullt refunderbart
  • HolidayInn.com
    kr 1 895
    kr 2 227
  • Hotels.com
    kr 2 226
0.7 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
kr 2 066
  • Mercure
    kr 2 068
  • ZenHotels.com
    kr 1 905
    kr 2 068
1.1 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
kr 2 189
kr 2 138
  • Novotel
    kr 2 140
    kr 2 140
  • Priceline
1.7 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
kr 2 717
kr 2 527
  • Marriott Hotels
  • Booking.com
    kr 2 525
    kr 2 527
1.2 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Svømmebasseng
Motel One Warsaw-Chopin Lounge
kr 2 089
Fullt refunderbart
    kr 2 091
  • ZenHotels.com
    kr 1 973
  • Priceline
2.7 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Bar/lounge
Exterior
kr 1 681
kr 1 634
  • ibis
    kr 1 635
    kr 1 635
  • Priceline
3.5 km fra Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw
Se flere hoteller i Warszawa
Anmeldt 4. juni 2020

Hotellet er som vanlig for denne kjeden stort og fint. Det er høy standard på det meste og ting fungerer. Det er sentralt plassert like ved et stort kryss, men trafikkstøyen er ikke sjenerende inne på rommet, selv om jeg hadde direkte utsyn til veikrysset.

Rommet er utstyrt med både kjøleskap og et greit garderobeskap. Badet inneholder de fasiliteter som er nødvendige, men det er ganske lite.

Sengen er stor og fin og gav meg en god søvn. Problemet er bare at rommet er for lite for denne sengen. Jeg må smyge meg sidelengs forbi flatskjermen som henger på veggen foran sengen for å komme til skrivebordet. Det er ikke noen særlig praktisk løsning.

Internett er som alltid på Radisson-hotellene inkludert i romprisen og fungerer bra.
Prisen på rommet var grei nok, noe over tusen kroner natten. Frokost og parkering kommer i tillegg, men det er tross alt valgfritt.

Det var egen parkering i en del av et parkeringshus som lå rett under hotellet. Det var svært praktisk.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, perarnes2013
JoannaW4196, Kierownik på Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Thank you for a good comment. Hope to welcome you again.

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Hadde junior suite, var ikke en junior suite for å si det! Når jeg har hatt junior suites, så har det vært et stort bad med separert dusj og badekar! Denne gangen var det en dusj og et badekar kneppet sammen i et lite bad! Ikke fornøyd og ikke til forventningene! Vannet i dusjen levde sitt eget liv, som vil si at du fikk deg en overraskelse om du ble brent eller om du fikk et sjokk av isvann!

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, dont_visit_this
JoannaW4196, Kierownik på Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Dear Guest,
Thank you very much for choosing our hotel and your feedback.
Please be aware all your remarks were passed to our Management Team.
Regards,
Front Office Manager

Anmeldt 3. januar 2020

Fint rom, godt renhold. Super frokost, veldig stort og godt utvalg. Kokk laget eggerøre, omelett, speilegg på forespørsel.Veldig god service. Nærmt trikk og busstopp og taxi . Fikk frokost box med ved avreise, på forespørsel.
Frisør og spa på hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Marianne W
JoannaW4196, Kierownik på Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Dear Marianne,
Thank you very much for choosing our hotel and your feedback.
Please be aware all your remarks were passed to our Management Team.
Regards,

Anmeldt 28. mai 2019

Vi var en familie som hadde et rom pluss en juniorsuite. Vi er meget godt fornøyd med oppholdet. Deilig frokost, veldig god service fra alle ansatte var stort pluss. Det er et godt stykke å gå til de viktigste severdighetene, men byen egner seg godt til både sykkel og løpehjul.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, AudunP
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Dette er et fint hotell hvor rommene er rene, ganske fine og har en bra størrelse.
Frokosten er flott med mye godt å drikke og spise.
Jeg har alltid hatt rom mot bakgården og har aldri hørt en lyd om natten.

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, erikbang