Anmeldt 3. juni 2018

Veldig bra hotell, god standard og oppdatert til å være et såpass gammelt hotell. Bra beliggenhet, super service, fine rom og Nice sky-bar. Nokså dyre drinker i sky-baren, men det er vel en del av greia. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Rune_Marianne
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Vi oppgraderte hotellrom for en rimelig penge. Da fikk vi tilgang til loungen. Der serveres det drikke og mat inkludert i prisen hele døgnet. God kvalitet på mat og drikke. Vi snakker her småretter og snacs.
Spa avdelingen er å anbefale, bassenget og og området rundt er noe stressende.
Spa/ massasje behandling til en rimelig penge av god kvalitet.

Hotellet ligger sentralt til
Anbefales

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 579hildeg
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Det at et så bra hotell, kun ha gratis wifi nede i lobbyen, er i disse moderne tider veldig dårlig. Man kan betale 39 PLN for wifi på rommet, men dette har jeg de siste årene tatt som en selvfølge, skal følge med på rommet.

Jeg fikk rom i 39 etg, fin utsikt, men det var rett under baren i 40 etg. Så det ble musikk helt til 02.00 hver natt. Ikke ideelt, når man skal rekke et fly tidlig på morgenen.

Disse to tingene trekker mye ned. Ellers fine rom, kanskje på tide å pusse opp badet..

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, 719alexanderh
Barbara K, AYS Agent på Warsaw Marriott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2017

Dear Mr. Alexander,

as a hotel we always strive to provide the guests with the highest level of brilliant service, and we are very sorry to hear that your experience with us was not as good as both you and us would like it to be. We are currently undergoing changes that aim for more soundproofing on the 39th floor. The internet policy is also undergoing evaluation. If you ever decide to give the Warsaw Marriott another shot, be sure that you will be hosted and compensated accordingly.

Best Regards,

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Flott hotell med alle fasiliteter inkl svømmebasseng og proff spa i underetasjen som ble flittig brukt - alle rom med utsikt over byen. Den italienske restauranten i 2 etg var helt fantastisk - mat og service på topp nivå og en av topp 5 i Warszawa! Nydelig frokost og absolutt et sted vi besøker igjen neste gang. Flott shopping rett over veien.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Frank-Arild N
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Hotellet er rent og ryddig og man blir tatt godt imot fra første stund. Hoteller har basseng, treningsstudio og spa i underetasjen og i 40.etg finner man en flott skybar med god utsikt og utvalg av drikke. Inne i hotellet finner man også en stor sportsbar som viser det meste av sport! Så Veldig fornøyd.
Om jeg skal sette fingeren på noe så må det være at det er noe lytt mellom rommene.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Kristoffer J