3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 110
Marriott HotelsUSD 111
TripadvisorUSD 110
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Warszawa med gangavstand til gamlebyen. Det er et stort hotell med hyggelige ansatte. Vi ble vel tatt imot og følte oss godt ivaretatt under vårt weekendopphold. Ved en feiltakelse glemte vi å bestille frokost da vi booket hotellet på nett. Tipper det lønner seg å bestille sammen med rommet og at prisen da blir lavere.. Vi valgte uansett å spise frokost på hotellet, det var iallefall nydelig frokost og utvalget var veldig bra. På toppen av hotellet er det en bar som serverer veldig gode drinker.
Det er dessuten fantastisk utsikt fra hotellet over!
Vi likte oss her og kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, kselboskar
Anmeldt 19. juni 2018

Hotel på det gjennomsnittelige. Frokost kunne vært bedre men grei nok. Ingen nattklubb eller annen underholdning. Litt kjedelig. Positivt med sentral beliggenhet ikke langt unna gamlebyen og andre severdigheter.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, OleTorgeirH
LuizaSz, Executive Assistant på Warsaw Marriott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Dear Ole,

Thank you for leaving the comment about Warsaw Marriott Hotel.
We are proud to be the central-located hotel in the heart of the city where many clubs, restaurants and entertainment places are so close.
Our hotel offers also very nice bar - Panorama Sky Bar - on the top floor. From 40th floor we can assure great view as well as tasty drinks and snacks.
We hope you visit us again and try the offer at the Panorama Sky Bar.

Best regards,
Luiza Szelpuk

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Personalet hilser alltid, er vennlige og på tilbudssiden og hotellrommet bærer preg av at den som rydder har yrkesstolthet. Det er personalet som virkelig setter dette hotellet i verdensklasse.
Vakre rom. Våknet i 34 etg sammen med bomullskyer i en herlig seng, uthvilt og nøt en herlig frokost der en virkelig blir sett og ivaretatt. Kudos!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, mettitta
Anmeldt 3. juni 2018

Veldig bra hotell, god standard og oppdatert til å være et såpass gammelt hotell. Bra beliggenhet, super service, fine rom og Nice sky-bar. Nokså dyre drinker i sky-baren, men det er vel en del av greia. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Rune S
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Vi oppgraderte hotellrom for en rimelig penge. Da fikk vi tilgang til loungen. Der serveres det drikke og mat inkludert i prisen hele døgnet. God kvalitet på mat og drikke. Vi snakker her småretter og snacs.
Spa avdelingen er å anbefale, bassenget og og området rundt er noe stressende.
Spa/ massasje behandling til en rimelig penge av god kvalitet.

Hotellet ligger sentralt til
Anbefales