Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Bodde 3 netter her i slutten av januar. Veldig fint hotell med fantastisk service, fine store rom og super beliggenhet. Luxeriøse produkter og badekåpe på rommet. Nære til Gamle byen og en kort gåtur fra sentrum. Kommer absolutt til å bo her neste gang vi er i Warszawa. Anbefales. Warszawa er en vakker by, både på sommeren og vinteren. Vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Malin G
Anmeldt 24. desember 2017 via mobile enheter

Knallbra service, fine rom, God mat, litt dyrere enn andre steder. Verdt pengene! fine omgivelser, om gitt AV severdigheter. Fint basseng Og trivelig spa. Cafe Og vinbar på hotellet disse har rabatterte priser for gjester på hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, JensB762
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Meget flott og stilfullt hotell i beste klasse. Perfekt beliggenhet. God service i alle ledd. Flotte rom, godt utstyrt på badet. Fantastiske senger med gode puter. Meget bra frokost, man kan også få seg et glass "champagne" til frokost. Kun friskpresset juice i mange varianter. Tipp topp. Flott cocktail bare er det også på hotellet. Anbefaler på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Annika B
Anmeldt 20. mai 2017

Et flott hotell i en av de få gjenværende autentiske gamle bygg i Warszawa! Beliggenheten er perfekt, rett utenfor gamlebyen med alle sine flotte bygg og hyggelige fortausrestauranter. Hotellet har en service av ypperste klasse og det mangler ikke på noe. Alt kan fikses og legges til rette om man spør i resepsjonen!

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Tore F
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Et nydelig hotell med god service, fantastiske senger og deilige tykke håndklær på badet! Kort vei til den gamle bydelen med alle sine restauranter og barer. Spa og svømmebasseng.Passer for både store og små. Vil du shoppe er det 5 min til nærmeste Shopping mall med bil.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, MBRoland