Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Veldig bra hotell. Kort vei til sentral stasjonen med stort shopping senter, veldi bra rom. Hyggelig resturang med god mat, hyggelig betjening. Svømmebaseng og spa. Stor flott frokost. Føler meg alltid hjemme på Raddison Blu.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Jetalber
Anmeldt 6. april 2017 via mobile enheter

Et flott hotell med hyggelig betjening, store fine rom og god restaurant. Dette er trygt valg! De har også transport til flyplass eller andre steder du måtte ønske å dra til. Veldig god frokostbuffet. Resepsjonen er behjelpelig med nær sagt hva det skulle være.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, sveningea
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2017

Dear Sven Inge
Thank you for high rating and all your nice comments.
We encourage you to visit us again.
With kind regards
Radisson Blu Centrum Hotel

Anmeldt 28. november 2016 via mobile enheter

Om ikke dette er Warszawas beste hotell, så er det i alle fall godt festet blandt de beste.

Fine store rom og fin betjening

Enkelt å få hjelp til det man spør om

God frokost!!

Bra beliggenhet med gangavstand til det meste

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, knutp1
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Dette hotellet holdet meget god standard over det hele. Sentral beliggenhet, flotte businessrom, svømmebasseng, spa og treningssenter. Vi fikk først røykerom og ba om å få bytte til røykfritt. Vårt rom var meget godt utstyrt og var i tillegg svært romslig.
God frokost, flott lobbybar og serviceinnstilte ansatte var medvirkende til at oppholdet ble kjempebra.
Hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Rune1973
Anmeldt 5. september 2016

Topp service / standard. Dyrt med frokost dersom ikke inkludert. Ville valgt hotellet igjen. Vi tilbragte 3 døgn (2 døgn for reisefølget mitt) på hotellet. De fikk oss til å føle oss såpass hjemme at vi tillott oss å holde restaurantpersonalet våken, mens vi spilte kortspill i salongen / restaurantområdet. De tok det hele med et smil. Hele oppholdet var preget av god service. Området er relativt sentralt, og hotellet ligger nært det meste. Unngå pirattaxier, de er det mange av.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, Jan Erik Vestmo R
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2016

Dear Guest,
Thank you for sharing your experience.
We are looking forward to welcoming you back.
With kind regards.
Radisson Blu Centrum Hotel