“Luksusopphold på Intercontinental”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
InterContinental Hotel Warsaw
Nr. 5 av 126 hoteller i Warszawa
Anmeldt 18 oktober 2016

Hotellet ligger svært sentralt, bare 3 minutter fra Zloty Terasy og Sentralstasjonen vis a vis kulturpalasset. Utsikten fra hotellets svømmebasseng er helt fantastisk. Rommene har store bad med separat dusj og dypt badekar. Rommene forøvrig er svært velutstyrt. Frokosten er ikke bare upåklagelig, men også koselig med harpemusikk og en avslappet stemning. Det samme kan sies om baren hvor det hender at huspianisten tar seg en tur innom. Prisene er imidlertid svært dyre sammenlignet med andre steder i byen. Spabehandingen var upåklagelig - absolutt å anbefale.

Romtips: Beste utsikten
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, J_rn_F_13
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1 september 2016

Min datter og jeg tilbrakte tre netter på Intercontinental. Sengene og dynene var de beste jeg har sovet i. Rommet var stort og fra 30. etasje hadde vi utsikt over hele byen. Badet var flott og hadde en svær dusjnisje. Utvalget av shampo, conditioner ol. ble etterfylt hver dag. Frokosten var fantastisk. Her hadde de det meste å by på av varm og kald mat. Bra at frokostsalen har åpent til halv elleve i ukedagene. Vi testet ut boblebadet i 43. etasje, der du også kan benytte badebassenget og slappe av i liggestoler med utsikt over hele byen.. Vi brukte ikke SPA'en da det var billigere og like bra andre steder i byen. En kveld etter middag på byen hadde vi dessert og litt vin i hotellets Michelin restaurant. Kan anbefales! Personalet snakker bra engelsk (i motsetning til mange andre i byen) og var hyggelige og hjelpsomme. Det er kort gåavstand til sentralstasjonen og et stort shoppingsenter. Ellers var det nokså store avstander og vi brukte mye Uber og Taxi for på komme oss rundt. Dersom du reiser i september/oktober 2016 kan jeg anbefale å gå på Titanic utstillingen i det svære kulturbygget på andre siden av gaten.. Den var utrolig bra.

• Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, tico22
Anmeldt 23 juni 2016

5 stjerner, har allt man trenger. Lounge i 43. etasje med gratis snaks og drikke hele dagen, også en del tapas på ettermiddagen. Spaavdelning i øverse etasje, nydelig utsikt fra bassengen :) Nære byen for en gåtur eller så kan man ta taxi, veldig billig.
Fine rom, de fleste med utsikt over hele byen. Det eneste er at det ikke er Wifi på rommet. Det finnes i resepsjonen nede og i loungen oppe. Anbefalles !!

• Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Maja C
Anmeldt 3 juni 2016

Bra Hotell. Flott rom med kaffe/te fasiliteter. Gode senger. Rent og Ryddig. Hyggelig betjening både i resepsjon, bar og frokost salen. Fantastisk utsikt fra rommet, bodde i 26 etasje.
Fantastisk Spa/Basseng område med hyggelig betjening. Enda mer fantastisk utsikt ifra bassen område, så utover hele byen. Du er her enda høyere oppe enn det staselige høye "Kultur- og Vitenskaps palasset som ligger like over gaten og har et høyt utkikkstårn som en kan betale seg inn på.
Litt farlig og glatt på gulvet fra garderobe til basseng område så vær obs på de glatte flisene.
God frokost. Spiste ikke ellers på restauranten på hotellet så den kan jeg ikke uttale meg om.
Like bortenfor hotellet lå en liten koselig julebutikk. Litt lengre borti gata lå Hard Rock Cafe. Og like bortenfor der igjen lå et kjekt kjøpesenter.
Fornøyd og kommer gjerne igjen.

• Opphold: september 2015, reiste med venner
Takk, Elisabeth S
Anmeldt 18 mai 2016 via mobile enheter

Bodde nettopp på dette flotte hotellet. Servicen var veldig god, det samme var maten. Koselig stemning med harpespill til frokosten. I 43.etasje var det svømmebasseng og spa avdeling. Kan anbefales på det varmeste

Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Rovnug
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Warszawa hotellene
Warsaw Marriott Hotel
Novotel Warszawa Centrum
Nr. 32 av 126 i Warszawa
4 326 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i InterContinental Hotel Warsaw? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om InterContinental Hotel Warsaw

Adresse: Emilii Plater 49, Warszawa 00-125, Polen
Telefonnummer:
Beliggenhet: Polen > Sentral-Polen > Mazovia Province > Warszawa
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 5 av 126 hoteller i Warszawa
Prisnivå: kr 952 - kr 2 200 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — InterContinental Hotel Warsaw 5*
Antall rom: 414
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra InterContinental Hotel Warsaw. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?