Anmeldt 20. juli 2018

Hotellet ligger ved Gamle byen i Warsaw.
Innbydende foaje,hvor det hele tiden sitter mennesker.
Profesjonell betjening.
Nydelig frokost- omeletten ble laget på bestilling
Flotte rom, men savnet å åpne vinduene.

Romtips: Rom med mulighet for å åpne vinduer
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, UnnEnd
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Flott hotell med vennlig og serviceinnstilte ansatte. Rommet va fint og overraskende stort! Badet var fint og rent, men utrolig kaldt! Det var faktisk ubehagelig kaldt. Ellers så ble rommet stelt to ganger til dagen, på formiddagen og på ettermiddagen. Jeg bestilte også massasje på hotellet, den var deilig. Et lite minus var at det ikke var noe merking på hvor spa-avdelingen lå, samt at det ikke var noen resepsjon eller mottakelse i spaet. Ble sittende i gangen å vente på timen min.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Andahl87
Mamaison_Le_Regina, Director of Sales på Mamaison Hotel Le Regina Warsaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Dear Andahl87,

I appreciate the effort of sharing your opinion about Mamaison Hotel Le Regina. I am happy that the overall travel experience was positive and you enjoyed our services and friendly staff.

It is great that you found our room spacious and clean. Please accept my apology for cold bathroom. We have already fixed the fault. I’m happy you’ve enjoyed your SPA treatment. Thank you for your comment regarding lack of SPA reception. We’ll pay more attention to guide guests correctly to SPA where the therapist will await them to invite for the treatment.

I hope that this small inconvenience won't affect the future decision of coming back to our hotel and that I will have opportunity to welcome you back to our hotel. If do so, please do not hesitate to contact us directly via reservations.leregina@mamaison.com and we will assist you further to offer you truly memorable stay.

With best regards,
Katarzyna Podbielska
Director of Sales & Marketing

Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er en liten perle ypperlig plassert i enden av gågaten som leder til porten til gamlebyen. Utrolig god og imøtekommende service av et meget hyggelig personale. Ingen problem med parkering - du leverer nøkkelen og borte er den. Koster kun 80 zloty pr døgn. Vi spiste ikke frokost på hotellet - fant oss et hyggelig lite frokoststed midt i gågata.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Glamko
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Fem-stjerners hotell i kort avstand fra gamlebyen. Hotellet ligger i et ombygd slott i et rolig strøk, men nær restauranter og kafeer. Hotellet har alle fasiliteter man kan vente på dette nivå, inkludert SPA med svømmebasseng. God restaurant til fornuftige priser, men frokosten er for dyr.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, thorvidari
Anmeldt 20. september 2015 via mobile enheter

Dette hotellet svarte til våre forventninger på alle måter. Perfekt plassering i sjarmerende gamlebyen. Store hotellrom, god service blant personalet. Deilig, variert frokost. Maten i restauranten var upåklagelig. Vi bestilte roomservice et par ganger, og den var bra.
Vi vil nevne hotellets Spa avdeling som noe av det beste i Warszawa.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, 275camillan