“God atmosfære”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Et flott spisested. Varm velkomst av hovmester som dro opp inntrykket.
God meny med bra utvalg.
Men da vi ba om anbefaling av vin til maten ble vi møtt av en vinkelner som ikke kunne sitt fag.. fant ut av det selv på Google !
Vi måtte be om å få fylt opp glassene, men da var vinflasken forsvunnet!
Godt råd, la vinflasken stå på bordet!
Men maten smakte veldig bra..

2  Takk, 525annelises

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og god vin i hyggelige omgivelser. Betjenningen var oppmerksomme og raske til tross for en fullbooket restaurant. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, slavica_pre
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Både mat (setter sammen barne menyer) og stemning treffer på rett plass. Nydelig vin. God service til enhver tid. Svært hyggelig atmosfære, med live piano! Absolutt verdt en tur dersom du er innom Warsawa. Anbefales !!!

1  Takk, gislel_kkenh
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og generøse porsjoner! Spesielt positiv til salat med grillet geitost og bringebærvinagrette, den var helt magisk!

2  Takk, WendyBN
Anmeldt 16. september 2018

Bestilte bord i god tid etter å ha lest om restauranten på Trip Advisor.Alt svarte til forventningene,topp mat og god service til en rimelig pris.Hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, OddArneK

Reisende som så på Soul Kitchen, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Soul Kitchen? Del dine erfaringer!