“Virkelig god mat”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse! Restauranten bugnet over av dekorative blomster, overalt var det pyntet og bordene var delikat gjort klare for vårt besøk. Spiste en treretters, hvor maten var dandert på beste vis....smakte fortreffelig!

Takk, Riviera1966

Anmeldt 25. april 2018

Bra beligenhet og interiør.Mat er godt,men forventet litt mer av Magda Gessler staben!
Har vært med norsk gruppen (selv er opprinelig fra Warszawa) for å vise polsk mat kultur, gjestfrihet og servis.Desverre er veldig skuffet av service.Hadde inntrykk (gjelder spesiell alkohol servering til og etter middag) at staben var meget opptatt av profitt. Det er ikke feil i utgangspunkt,men jeg har fått inntrykk,at rutiner lukter stil,som vi hadde under kommunismen.Forventet mer stil og klasse hos Gessler. Ikke anbefaler.Overvåk alle bestillinger!

Dato for besøk: april 2018
4  Takk, isabella287
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Let etter dette stedet, en litt skjult skatt ! Særdeles godt kjøkken med bredt utvalg tilpasset sesong. Anbefales ! !!!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, artkofrank
Anmeldt 16. mai 2016

Restauranten tilbyr hyggelige lokaler i en gammel kjeller med hvelvinger og muligheter for adskilte rom for egne selskaper. Vi spiste blant annet villsvin, som var en av restaurantens spesialiteter.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, ErlingH_12
Anmeldt 15. april 2016

Beliggende en lang trapp ned fra et spesielt inngangsparti, et veldig fint lokale, dekorert ift sesongvariasjoner.
En rikholdig meny, og meget god mat og vin ! Kelneren var veldig dyktig og informativ. Prisene er veldig gode. En overraskende flott middag, kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, artkofrank

Reisende som så på AleGloria, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i AleGloria? Del dine erfaringer!