Veldig bra ansiktsbehandling

Jeg var her sammen med min mor, vi hadde booket i forkant. Veldig enkelt å bestille online... les mer

Anmeldt 23. mars 2019
Maria S
Massasje

Anmeldt 22. september 2018
rehasa
Yllasjarvi, Finland

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Warszawa
Polsk mattur
114 anmeldelser
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi var her på tur i Warszawa og lot oss lokke med et spa besøk. Alle 15 var kjempefornøyd med massasjen vi fikk. Flott service.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, rehasa
Monika L, Kierownik på Oasis Beauty Day Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Dear Rehasa,

Thank you for taking your time and leaving opinion about us.
We are very happy to hear that all of you were very satisfied with massage and our services.
It will be a pleasure to have you here again.

Yours sincerely

Monika Lewis

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Bestilte time via Mail, fikk raskt svar. Hyggelig personale når vi ankom og god utførelse. Ligger sentralt til i kjelleren på Marriot, så lett å finne frem. Vil bruke igjen på neste tur.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, aleandrab
Monika L, Kierownik på Oasis Beauty Day Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Dear Aleandra b

Thank you for your opinion.
We are very happy that you liked treatments and our spa.
We will be looking forward to have you here again.

Best regards

Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte 30 min relaxing massasje på dobbelrom. Var et veldig hyggelig sted å komme til. God service fra både resepsjonist og terapeuter. Vil ikke anbefale denne typen massasje hvis du vil de skal ta litt i.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Line Marie W
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Helt ypperlig! Presise på tiden og vi fikk time på kort varsel. De endret tider for at vi kunne få ta tre samtidig. Anbefales på det ypperste.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, 576anel
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med massasjene vi fikk.
Mailet de på forhånd for å booke tid siden vi var 2 stykker. Fikk svar med engang selv om mailen ble sendt på kvelden.
Vi prøvde relaxing massage 60 min, og shea butter massage 30 min.
Flinke terapeuter! Anbefales!
190 pln for 60 min!