“God pasta”

Kjøkken: Italiensk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. februar 2018

Liten restaurant med inngang fra torvet i gamle byen. Betjeningen var hyggelig og atmosfæren god. Vi bestilte ulike pastaretter og alle var godt fornøyd. Tallerknene var varme og maten delikat. God mat og vin til en hyggelig pris.

Takk, karenmarieh

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, god atmosfære. Servitør Mariusz tok seg godt av oss og ga oss svært god service. Anbefales!

Takk, Gitte G
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte La Dolce Vita to kvelder - syv personer var alle godt fornøyd. Bruschetta til forrett var velsmakende. Blant hovedrettene var både ravioli med kantareller og roast beef mer enn godkjent. God vin og hyggelig service - god beliggenhet i Gamlebyen.

Takk, Lorentzen
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig restaurant, ved inngangen til Old Town. Vi ønsket pizza, men den var liten fikk vi beskjed om. Da bestilte jeg en forrett med spekeskinke, melon og ruccola, og med godt brød, olivenolje og balsamico, mmmmm. Veldig godtPizzaen var perfekt stekt, så vi koste oss. Drikke ble prosecco og vann med bobler. Atmosfæren var litt gammeldags, men koselig.

Takk, Sissel S
Anmeldt 24. juni 2017

Vi hadde en super koselig kveld. Det var veldig god mat til en billig penge. Servicen var tipp topp takket være Justyma. Vi valgte å ta lunsjen her dagen etter og dette var like bra

Takk, marit449

Reisende som så på La Dolce Vita, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i La Dolce Vita? Del dine erfaringer!