“Middag”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og hyggelig betjening.. spiste kalv med fries og grønnsaker .. is til dessert.. hyggelig betjening.

Takk, Nina N

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag her og fikk en skikkelig positiv opplevelse. Nydelig mat og meget hyggelig personell. Gode priser. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Eirik I
Anmeldt 29. november 2016

Vi var en gruppe på 25, og da gikk servicen tregt, og noe uorganisert. Vi spiste en torsdag og da var det live musikk. Hyggelig atmosfære, koselig innredning og helt grei mat sett i forhold til prisen. Sentral beliggenhet i gaten opp mot gamlebyen.

Takk, Jannecke J
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Det var en herlig restaurant som hadde en fin spiseplass i bakgården.
Her var alt satt opp rundt et stort tre og det var levende musikk innom med jevne mellomrom.
God mat og hyggelig betjening.
Et sted man vil dra tilbake til.

1  Takk, Tone B
Anmeldt 4. april 2016

Her kan du oppleve ekte polsk mat i hjemmekoselige omgivelser. En rikholdig meny med bla dumplings, ender, biff tartar, surek og andre klassiske retter.

De har en svært god biff tartar som lages ved bordet. Anbefales.

God service med kunnskaprike kelnere. God mat og drikkemeny.

Ligger i en hyggelig gate med gode shopping og spisemuligheter generelt.

Takk, Esplys

Reisende som så på Restauracja Dawne Smaki, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Restauracja Dawne Smaki? Del dine erfaringer!