Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Meget sentralt hotell med gåavstand til det meste. Hyggelig resepsjon. Kjempestort rom på 60 kvadratmeter, med to toalett.
Vi bodde i femte etasje og ettersom heisen kun gikk til fjerde etasje måtte vi slepe oss opp trappene til 5te. Vi fikk tilbud om å bo i identisk leilighet i 4 de. Vi ordnet frokost selv. Mange forretninger med godt utvalg av mat like ved. Gode senger og raskt Internett. Her kommer vi helt sikkert tilbake neste år.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Svein U
Anmeldt 29. mai 2017

Dette hotellet, eller leilighetshotellet, har en helt ideell beliggenhet, i alle fall om man trives midt blant restauranter, cafèer, puber og butikker. Det er et lite stykke å gå til gamlebyen, men vi syntes i alle fall dette var et mye bedre sted å oppholde seg. Rommet vårt var standard, men det var likevel digert. Fint og moderne kjøkken med kopper og kar, stort moderne bad + et ekstra toalett med egen servant. Innredningen er dessuten stilig og moderne. Hotellet har en Italiensk restaurant, som også serverer frokosten. Vi spiste ikke frokost der, men pizzaen var himmelsk. Servicen på restauranten var dog ikke spesielt god, uten at det på noen måte er et argument for å ikke bruke hotellet. Det anbefales på det aller sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, PJOTromss_Norway
Anmeldt 4. mars 2017

Hotellet ligger tilbaketrukket fra trafikk og støy.Vi hadde juniorsuite,fantastisk flott og stort rom.Stue avdeling med sofa,kjøkken med det du trenger for å lage mat.Stort flott bad,med både dusj og badekar.Dessuten ekstra toalett.Dessuten god service og en veldig god pizzarestaurant i samme bygg.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, OddArneK
Anmeldt 15. november 2016

Hvis du bor der, har du alt i nærheten !
Mange restauranter og cafeer i umiedelbar nærhet, dessuten er det et veldig bra offentlig utbygget buss og banesystem i Warszawa.
Det beste er og ta seg turer rundt for å se byen på en ordentlig måte, flotte parker og bygninger som er restaurert igjen etter 2 verdenskrig som gikk veldig hardt ut mot Warszawa spesielt.
Vi synes servicen på Restaurantene og ellers er bra.En god middag koster ikke mer en 200 kroner og det med drikke!!
Spesiel anbefales free walking tours som studenter står for, læringsrik og spennende.
Vi kommer gjerne tilbake, en spennende by
Unnni &Thomas

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, thomaso498
Anmeldt 28. september 2016

Rom 407 med egen terrasse med bord og to stoler er helt super. Stor deilig dobbeltseng, flott bad med badekar, kjøkken med vannkoker, toaster, liten kokeplate, kjøleskap og utstyrt med glass, tallerkener, bestikk etc. Stue med sofa og spisebord.
Litt støy om morgenen når søppelspann ble hentet og folk som kom med trillekofferter. Kjempehyggelig betjening og super service hele tiden.

Romtips: Rom 407 med terrasse har ikke sol i september. Mulig at rom med lavere tall har terrasse med sol.
Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, E-M-Norway