“Intimt, stille og rolig”
Anmeldelse av Stara Kamienica

Stara Kamienica
Vurdert som nr. 13 av 2 969 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Europeisk, Polsk, Sjømat
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. desember 2017

Litt tilbaketrukket, ingen glamorfasade, men når du åpner inngangsdøra kommer du inn i et intimt, hyggelig, flott innredet lokale. Servitørene er høflige, serviceinnstilt, hyggelig. Menyen varierende og velsmakende. Vi fikk forrett rekesuppe som smakte utrolig, vekket smaksløkene, deretter indrefileet som var perfekt stekt og smeltet nesten smeltet på tunga. Ble avsluttet med crem bruel, perfekt. Meget hyggelig bekjentskap som aboslutt er verd et besøk eller to.

Takk, Per Arne E

Anmeldt 1. mai 2017

God mat og godt drikke til en forholdsvis grei pris. Det var en meny med et godt utvalg. Hyggelig betjening og god service, et sted jeg absolutt kan anbefale

Takk, IvarE35
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Fin restaurant med hyggelig atmosfære. God service og veldig god mat, som ble servert mens den fortsatt var kjempevarm. Eneste minuset er servitøren som glemte ar det å smile kan være veldig mye verdt.

Takk, Robert E
Anmeldt 11. april 2017

Fin restaurant med hyggelig atmosfære. Maten var utsøkt og anbefaler et besøk her.
Hyggelig personale.Prisene var lave og utvalget bra.

Takk, øystein s
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Bestilte på forhånd etter omtaler på Tripadvisor. Spiste kveite, st.petersfisk, rådyr, pasta og suppe..alle var kjempefornøyde! Fikk også eget bord helt for oss selv, noe som var en bonus! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Bjomis

Reisende som så på Stara Kamienica, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Stara Kamienica? Del dine erfaringer!