“Perle”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Północne
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig en restaurant som er verdt et besøk. Nydelig mat med variert meny. Personalet er veldig hjelpsomme Og hyggelige.

5  Takk, 525annelises

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her en av våre kvelder i Warszawa. Vi valgte restauranten på grunn av gode ratings på Tripadvisor og vi ble absolutt ikke skuffet. Dette er en utrolig koselig restaurant med lekker og lun atmosfære! Vi ble svært godt ivaretatt under hele vårt besøk av en veldig hyggelig kvinnelig ansatt! Maten var helt nydelig! Kjøttet var sååå deilig og mørt, og tilbehøret og smakene utsøkte! Vi damene fikk en rose hver etter måltidet mens våre menn fikk en snaps hver. Anbefaler restauranten på det varmeste og spiser gjerne her igjen dersom vi drar tilbake til Warszawa.

2  Takk, kselboskar
Anmeldt 20. desember 2017

Litt tilbaketrukket, ingen glamorfasade, men når du åpner inngangsdøra kommer du inn i et intimt, hyggelig, flott innredet lokale. Servitørene er høflige, serviceinnstilt, hyggelig. Menyen varierende og velsmakende. Vi fikk forrett rekesuppe som smakte utrolig, vekket smaksløkene, deretter indrefileet som var perfekt stekt og smeltet nesten smeltet på tunga. Ble avsluttet med crem bruel, perfekt. Meget hyggelig bekjentskap som aboslutt er verd et besøk eller to.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Per Arne E
Anmeldt 1. mai 2017

God mat og godt drikke til en forholdsvis grei pris. Det var en meny med et godt utvalg. Hyggelig betjening og god service, et sted jeg absolutt kan anbefale

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, IvarE35
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Fin restaurant med hyggelig atmosfære. God service og veldig god mat, som ble servert mens den fortsatt var kjempevarm. Eneste minuset er servitøren som glemte ar det å smile kan være veldig mye verdt.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, A4414USroberte

Reisende som så på Stara Kamienica, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Stara Kamienica? Del dine erfaringer!