FindHotel
HamptonUSD 56
Lol.travelUSD 64
Anmeldt 19. juni 2018

Et flott hotell med hyggelig betjening. Litt trist inngangspartie, men ellers var hotellet og frokosten kjempefint.
Kanskje litt harde senger for min smak.
Anbefalles på det sterkeste. Ligger ok sentralt, men taxi er veldig billig så det er ikke så viktig..

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, kristoffer700
HbH1974, Kierownik recepcji på Hampton by Hilton Warsaw City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Dear valued Guest,

thank you so much for your great feedback!!!

It was a pleasure for us to host you in our Hampton by Hilton Warsaw City Centre.

We hope to see you again soon!

Best regards

Adam Ajewski
Guest Service Manager

Anmeldt 7. august 2017

Ryddigheten på rommet var som om vi kom inn første gang hver dag. Ypperlig frokost, god service. Sentral beliggenhet. Vi var 9 gjester som alle var enige om at dette var et topp hotell. Vi var alder 17-67.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Arne S
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Kjempe fint hotell midt i sentrum av Warszawa. Ligger like ved det fantastiske kjøpesenteret zlote tarasy. Frokosten er fantastisk. Veldig snille og flinke ansatte. Vakker utsikt hvis du velger et rom høyt oppe. Veldig kort vei til kollektiv trafikk.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, annemarthee
Jacek1974, Dyrektor generalny på Hampton by Hilton Warsaw City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2017

Dear Guest,

thank you very much for your time and feedback given us on this page.

I am really happy that you enjoyed your stay at our hotel and I hope that we may welcome you again during your next stay in Warsaw.

With best regards

Jacek Jasinski
GM

Anmeldt 25. november 2016 via mobile enheter

Vi ankom hotellet lørdag formiddag kl 10.30 og måtte vente til kl 15 før vi fikk sjekke inn, kunne nok ønske det hadde vært ett par timer tidligere, men det gikk greit.. Kikka oss litt rundt i byen og spiste en god lunsj på en utmerket restaurang like i nærheten..Hotellet var fint og vi var fornøyd med rommet. Ved resepsjonen var det en bar med matservering. Vi betalte 1600kr for 2 netter, rommet lå i 14 etg med utsikt til deler av byen, noe trafikkstøy, om man ønsker og ha vinduet åpent på natten.Hotellet kan absolutt anbefales..

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Hege Anita E
Anmeldt 14. oktober 2016

Bra service og hyggelige ansatte! Veldig behjelpelige. Hotellet ligger fem minutter unna tog og busstasjon, samt et av de største kjøpesenterne i Warszawa! Hotellet tilbyr taxi, men noe dyrt i forhold til hvis man bestiller uber. Veldig fornøyd med oppholdet, og kommee gjerne tilbake hit

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner