“Hyggelig middag ”

Vurdert som nr. 62 av 3 765 Restauranter i Warszawa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Północne
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

God mat. Vi fikk tilpasset menyen da vi hadde noen allergier. Betjeningen var meget god, hyggelig og hadde en høy standard. Man følte seg god ivaretatt uten at de var påtrengende. Vi bestilte den største menyen og det gikk litt fort mellom alle rettene, men det er kanskje forståelig når man skal gjennom 13 retter + noen oppmerksomheter fra chefen oh kjøkkenet.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Silje_Osl

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat! Maten var Kreativ, spennende og estetisk vakker. Vi valgte den minste taster-menyen, men det var mer enn nok både hva gjelder mengde og variasjoner. En fantastisk opplevelse.
Ett lite minus for at de ikke hadde glutenfrie alternativ til meg. Dermed var det flere retter, eller element av retter, jeg ikke fikk. De fikk beskjed før vi kom, så noe burde vært gjort. I tillegg måtte jeg betale full pris - for en ikke fullstendig meny. Dette håper jeg dere retter på!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, LivV269
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

For en fantastisk kveld fra vi kom til avreise.
Maten , viner og ikke glemme en fantastisk gjeng av dyktige servitører.
Tusen takk for besøket.
Vi kommer tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 189terjeg
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Vi ankom med høye forventninger, men det ble så mye bedre! Maten var som smakseksplosjoner, og vinene som sommelieren hadde valgt ut høynet opplevelsen ytterligere. Var nylig i Paris på en tilsvarende restaurant, og betalte der over dobbelt pris. Personalet var hyggelig, og både sommelier og chef fikk vi lange samtaler med. Varme anbefalinger!

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, Torbein
Senses R, General Manager på Senses Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Guest,

Such a kind words, thank you. We're very happy to get such a kind review from such an experienced traveler. At Senses we're always trying to make every visit special whether it is with excellent food inspired with note by note cooking style or service provided by waiting staff and sommelier.
As we are proud of what we do we're more than happy to expose our Head Chef to anyone as we believe it gives that extra personal touch.

Looking forward to seeing you again in the future.

Kind Regards

Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

7 retter med vinpakke ga en reise i lukt og smak. Noe kjent og kjært terreng, men også helt nytt. Dristig, på grensa av hva den kvinnelige delen av følget klarte. Andre var myke og snille. Viner hvor enkelte alene var langt fra hva vi ville kjøpt, men som satt som et skudd sammen med maten. Raust med overraskelser. Avslutningen kommer vi til å huske lenge -en røykt liten innovasjon kombinert med førsteklasses Calvados.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, Innobaard

Reisende som så på Senses Restaurant, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Senses Restaurant? Del dine erfaringer!