“Bursdagsfeiring”

Polska Rozana
Vurdert som nr. 6 av 3 465 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant utenom det vanlige med sin helt spesielle atmosfære, interiør og overdådige kakebuffet. Vi spiste en herlig hjortebiff med fantastisk god polsk rødvin til. Betjeningen var veldig hyggelige og gjorde middagen til en opplevelse vi kommer til å huske lenge.

Takk, bj_rnm264

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde aldri funnet denne restauranten, hvis det ikke var for anbefaling av andre. Bortgjemt, i en stor villa. Følelsen av å dra hjem til noen på middag. Flott utenfor, men enda flottere inne! Vi ble veldig godt mottatt, og de tok vare på både jakker og shopping-poser. Mange ulike rom med bord. Vi satt i et rom med 3 andre bord. Meget flink og hyggelig kelnere, og veldig god service. Vi bestilt forrett, og hovedrett, og 6 glass vin til sammen. Ble ca 1000; NOK. Vell verdt hver krone. Vi kommer tilbake .

Takk, MarianneK-B
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Alt er bra, godt valg av mat, hadde ikke reservasjon , god atmosfære, veldig fin opplevelse, anbefales sterk.

Takk, MarkoS1179
Anmeldt 28. februar 2018

La det være sagt med det samme: Polska Rozana er for en institusjon å regne. Listen over prominenser som har inntatt sin middag i disse spektakulære omgivelsene er behørig dokumentert med fotos på veggene. Og for mange er dette mer enn grunn god nok til å avlegge stedet et besøk.
Men er du på utkikk etter en matopplevelse, vil du kunne bli skuffet. Her serveres tradisjonell polsk mat, store porsjoner, men uten det raffinement en nok venter seg, prisnivået også tatt i betraktning.
Men det skal også sies: Betjeningen er usedvanlig, nesen oppsiktsvekkende hyggelig.
Og det er jo hyggelig.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Bjørn S
Anmeldt 21. januar 2018

Det var som å komme inn i et hjem. Veldig god atmosfære, og fantastisk god polsk mat. Og man må IKKE glemme desserten, hvor valgmulighetene ble trillet fram til bordet på trillebord sånn at vi fikk et godt overblikk over hva vi hadde å velge i. Og det smakte aldeles nydelig! Og det var super vin til i tillegg. Dette flotte huset lå utenfor "stripa" men når det åpenbarte seg så var det en perle. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 201Mette

Reisende som så på Polska Rozana, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Polska Rozana? Del dine erfaringer!