“Marcin - en oppmerksom servitør”
Anmeldelse av Przy Zamku

Przy Zamku
Vurdert som nr. 21 av 2 965 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Østeuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Etter en lang dag med mye gåing i kald desembervind var det deilig å bli ønsket velkommen inn i varmen på Przy Zamku av Marcin. Klærne ble hengt inn i garderoben og vi fikk et fint bord i et rolig hjørne. Restauranten er liten og intim med rustik innredning. Her er gamle malerier, villsvinhoder og hjortegevir på veggene. Legg til stemningsfull julepyntingen og en oppmerksom servitør (Marcin) som til og med fant en god vin som ikke stod på vinkartet, og god mat - ja da har du en fin kveld!

Takk, Gulfresia

Anmeldt 1. desember 2017

Vi ble tatt imot med smil fra alle som jobbet der og det var godt å komme inn i varmen. Vi fikk servert nydelig kjøtt og sopp i varme panner av Rafal :), som var vår utmerkede oppvarter i de timene vi koste oss i restauranten. Godt øl, god variasjon på irish coffee med honning istedet. I det hele tatt - en super opplevelse og Rafal :) var med på og få dette til.
Hilsen Anne, John, Bente, Egil og Marit fra Norge

Takk, maritbjorndal
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Vennegjeng på tur som skulle finne en god restaurant med polsk mat. Det fant vi. Innbydende meny, lite og varmt lokale, vennlig betjening og fornuftige priser. Vi spiste oss Mette og alle fornøyd med maten, enkelt og godt vinkart. Dessertene er ingen stor opplevelse. Derimot er både forrett og hovedrett verdt et forsøk. Fin beliggenhet i gamlebyen.
Kommer gjerne igjen

Takk, Mikal L
Anmeldt 12. september 2017

Gaman sytja á torginu og borða þar. Sjá mannlífið þar. Skemmtilegt andrúmsloft.
Mjög hreinlegt og góð afgreiðsla.

Takk, Ólafur Þ
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Spiste en sein, god middag,ypperlig ivaretatt av Wojtek. God mat, hyggelige lokaler og god stemning.

Takk, Morten Å

Reisende som så på Przy Zamku, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Przy Zamku? Del dine erfaringer!