“Bra mat, elendig service”

Wabu Sushi & Japanese Tapas
Få mat levert
Vurdert som nr. 91 av 3 747 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Mirów
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk, dessverre så var service helt elendig! Servitøren ødelagte hele opplevelsen. Veldig lang ventetid på maten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Kamila S

Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten på det sterkeste, god service, nydelig mat og fin atmosfære. Prisene var også ganske greie! Men litt dyrere enn andre restauranter!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, victoriasM747IO
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt mange restauranter med strålende service og middelmådig mat. Til det trengs det kun hyggelige mennesker.

Wabu leverer den utrolige kombinasjonen av helt utrolig fantastisk god mat og totalt katastrofalt dårlig service.

Det startet ved ankomst. Hovmesteren humper rundt i lokalet uten å si et ord før han peker på et bord. En totalt uttrykksløs servitør overtar og forklarer menyen uten snev av innlevelse. Derfra går det brått nedover. Første rett til en av oss kommer på bordet 40 minutter før nestemann får mat. Påfyll av vin må bestilles flere ganger og et forsøk på å bestille mer mat mislykkes totalt. En hyggelig kvinnelig servitør prøver å rydde opp for guttene som roter det til, men det hjelper lite når kvelden blir et rent teater.

Lokalet er flott men det er kraftig spot-belysning som blender flere steder. Musikken høres ut som om den er spillelisten til en nattklubb. Den eneste som tramper takten er vår servitør.

Nabobordet får feil mat, et annet nabobord prøver desperat å be om hjelp, men det har ingen tid til. Vi lurte et sekund på om vi var med på skjult kamera.

Vi ber om regningen og går. Maten er den aller beste sushien vi noen gang har spist, men det hjelper lite når de som skal servere den ikke har den fjerneste anelse om hva jobben handler om.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Turfamilien
Anmeldt 10. april 2019

Veldig god og rikt utvalg på menyen. God servise,fint interiør. Liten restaurant,lurt å bestille bord.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 955janneh
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Vi spiste en glimrende lunsj hos Wabu Sushi. Maten stod til forventningene, servicen var ypperlig, og atmosfæren var behagelig. Restauranten ligger i kort avstand fra The Warszaw Rising Museum.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 484amundh

Reisende som så på Wabu Sushi & Japanese Tapas, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Wabu Sushi & Japanese Tapas? Del dine erfaringer!