“Fin resturant, men mye bråk”
Anmeldelse av La Cantina

La Cantina
Vurdert som nr. 310 av 3 574 Restauranter i Warszawa
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Śródmieście Północne
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Restauranten i seg selv var bra. Maten var god, servicen var gjennomsnittslig og toalettene rene. Vi bestilte hvitvinssangria - den var supergod og er til å anbefale! Det var dessverre ganske høy musikk og mye lyd der, og alle restauranter pleier å gjøre noe ut av en som har bursdag, men her måtte jeg spørre to ganger og vi fikk tilslutt en litt kjip kake som vi betalte ekstra for.

Takk, kjersti0

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god og hyggelig service. God mat, raskt servert og god drikke. Fikk bursdags dessert på huset. Hyggelig bakgrunnsmusikk og atmosfære.

Takk, charlottej855
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Ypperlig sted for deg som trenger glutenfrie alternativer! De kunne så og si lage alt glutenfritt. Pasta, pizza og hamburger kunne du få glutenfri. Anbefaler på det sterkeste. Hyggelig personale og lokale. Kommer gjerne hit igjen. Rimelig priser også! 10/10

1  Takk, MartheTheie
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet. God kylling burger. Og hyggelig plass i gågata. Bra utvalg og god øl. Kan absolutt komme tilbake hit.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, thomasgJ89QG
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet to ganger, begge gangene leverte. Pizzaene var veldig gode, lasagnen var også smakfull. Fin service og koselig atmosfære. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Svein L

Reisende som så på La Cantina, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i La Cantina? Del dine erfaringer!