“10Av 10”

Vurdert som nr. 27 av 3 768 Restauranter i Warszawa
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Omgivelser: Śródmieście Południowe
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Dette var noe av den beste maten jeg har smakt i warsawa,
Maten var helt nydelig. Masse gode smaker og perfekt krydret. Jeg ville spesielt anbefalt pasta retten med trøffel og gressskarsuppen. Servicen her var helt topp, hyggelige ansatte. Dette stedet vil jeg virkelig anbefale,husk og bestill bord. Lokalet var nytt og fint, superfresht.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, charlottelarsen90

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag på denne fantastiske restauranten en av kveldene under oppholdet vårt i Warszawa. Restauranten er stilig, klassisk og lekkert innredet med rolig og fin atmosfære. Fantastisk mat med fantastiske smaker i fantastiske omgivelse og med fantastisk service.
Vi spiste spicy prawns til forrett. En eksplosjon av fantastiske, smaker!! Aldeles nydelig! Anbefales på det varmeste! En annen valgte biff tartar til forrett, smakte også helt fantastisk!! Til hovedrett spiste vi torsk, tenderloin og villsvin. Alt med nydelig tilbehør og fantastiske smaker. Vi valgte 3 ulike desserter, alle smakte fantastisk.
Servitøren var veldig profesjonell og var hele tiden tilgjengelig samtidig i bakgrunnen. En fantastisk matopplevelse og vi anbefaler stedet på det varmeste! Vi kommer garantert tilbake dersom vi skal tilbake til Warszawa!

Takk, kselboskar
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og utrolig personell! Selv barn ble servert veldig god mat! Anbefales virkelig vi var familie på 11 stk og alle var fornøyd med rettene de fikk servert! Kommer gjerne tilbake .

Takk, wenchemeling
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, god service. Trygt å spise når en trenger glutenfritt. Vi spiste reker til forrett, og biff, and og blekksprut til hovedrett. I tillegg fikk vi flere småretter innimellom. Alt var veldig godt

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, bjoergastrid
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Spiste biffen med trøffelpotetmos, og den var helt fantastisk. Ekstremt god mat, veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Gode drinker også. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Annhg

Reisende som så på N31restaurant&bar by Robert Sowa, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i N31restaurant&bar by Robert Sowa? Del dine erfaringer!