“Overpriset og middelmådig ”
Anmeldelse av Czerwony Wieprz

Czerwony Wieprz
Vurdert som nr. 86 av 3 766 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Østeuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Mirów
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til å dra hit etter at vi hadde lest så mye bra om restauranten. Ble dessverre litt skuffet. Maten var helt ok, men veldig overpriset. Servicen var veldig dårlig. Veldig vanskelig å få kontakt med betjeningen. Tok ca 40 min før vi fikk bestilt ny drikke. Da var maten spist opp og vi var klare til å dra. Dessverre ikke et sted jeg vil anbefale noen.

2  Takk, miahanse

Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten oser av historie. Maten var helt topp,det samme var serveringen. Vi bestilte bord, som nok var lurt da det var helt fullt før kl 2000. Kan anbefales .

Dato for besøk: april 2018
Takk, osthus20
Joanna T, Kierownik ds. PR på Czerwony Wieprz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Thank you.

Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Fin service, nydelig mat og rask service . Vi spiste and med bakt eple fylt med gresskar, kirsebærsaus og potetpuré .

Dato for besøk: november 2016
Takk, 725elisabethh
Anmeldt 24. august 2016

Vi var eng gjeng med koleger med følge (ca 18 stk) som spiste middag her. Vi hadde en ferdig Polsk meny satt opp til oss. Alle fant noe de likte. Vi hadde alle en riktig fin kveld her.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Hilee21
Anmeldt 21. juli 2015

Har spist på denne restauranten flere ganger. Restauranten har en hyggelig stemning med en blanding av turister og lokalbefolkning. God mat som serveres i store porsjoner! Anbefaler å spise Pork Lion biff som er helt fantastisk!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Christerodden

Reisende som så på Czerwony Wieprz, så også på

Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Czerwony Wieprz? Del dine erfaringer!