“Store porsjonar, god stemning”
Anmeldelse av Bazyliszek Restauracja

Bazyliszek Restauracja
Vurdert som nr. 379 av 3 577 Restauranter i Warszawa
Kjøkken: Europeisk, Polsk, Sjømat, Grill
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 6. november 2018

Svært populær plass ved gamlebytorget. Vi var her for middag, og var heldige og fekk vindusbord i andre etasje. Sidan vi ikkje hadde ete noko særleg, bestilte vi forrett og hovudrett. Det skulle visa seg å vera ei klar feilvurdering. Forrettane (pølse og ost) var kjempesvære, så når hovudrettane kom (gulasj og and), var vi nesten mette.Men maten var god, og sjøl om servicen var litt tvilsom (hovudrettane kom før vi var ferdige med forrettane!), må totalopplevelsen seiast å vera bra. Folkeleg og populær plass, ikkje særleg dyrt heller.

Takk, Sigmund M
FIKA A, Kierownik ds. gości på Bazyliszek Restauracja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Thank you

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Denne plassen kan anbefales. Kjempe hyggelig atmosfære, utrolig koselig betjening. Bestillte biff Argentinian, medium. Det jeg fikk var faktisk medium biffen var utrolig mør og saftig. ANBEFALER DENNE PLASSEN!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, toren15
Agencja F, Kierownik ds. PR på Bazyliszek Restauracja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Thank you for the visit and nice review! Hope to host you again

Anmeldt 8. oktober 2016

Restauranten er grei nok. Hadde heldigvis lokalkjente med meg så bestilling og plassering gikk greit. Merket at de ble litt irriterte etter hvert, og de fortalte at det var grunnet noe treg service og oppmerksomhet fra bartender og litt skuffet over maten. Vi hadde bestilt bord på forhånd, men den bestillingen var ikke lett å finne til å begynne med. Var ikke noe problem å få bord uansett. Maten var god nok og porsjonene store nok. Ingen stor kulinarisk opplevelse, men ingen spesiell skuffelse heller. Stor uteservering. Kan nok tenkes at jeg kunne dratt tilbake, men utvalget er stort rundt plassen, så muligens en annen restaurant neste gang, bare for å ha prøvd flere. Antar de er omtrent like alle sammen.

Dato for besøk: september 2016
Takk, 241erikw
Anmeldt 27. august 2016 via mobile enheter

Vi gikk hit for en lunsj. Vi fikk menyene og etter en tid bestilte vi drikke. Da begynte problemene. Det ble litt vanskelig med både alkoholfritt og fatøl. Kelneren virrer rundt og lurte på hvem som skulle ha varene. Til slutt fikk vi oppmerksomheten men fatøl var ikke med. Deretter var der umulig å få oppmerksomhet. Etter 20 min fikk vi oppmerksomheten til kelner som ikke hadde vårt bord og sa vi fortsatt ventet på øl og at vi ville bestille mat samtidig. Da ble det fart i vår servitør som vi ikke hadde sett på lenge. Han var misfornøyd med at noen andre tok opp bestilling fra hans bord. Vi sa de fikk ta den diskusjonen et annet sted og at han heller fikk servere oss. Elendig service. Det eneste positive var maten. Da vi betalte tok han det også for gitt at vi ikke skulle ha tilbake vekslepengene. De slipper å se oss igjen som gjester. Det finnes nok av steder med bra service

Dato for besøk: august 2016
Takk, oyvindg
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Vi spiste lunsj. Dette er et godt alternativ i Gamlebyen - mye og rimelig mat. Anbefaler schnitzelen. Be om et bord i andre etasje med vindu ut mot torget.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, sveinb708

Reisende som så på Bazyliszek Restauracja, så også på

Warszawa, Mazovia Province
Warszawa, Mazovia Province

Har du vært i Bazyliszek Restauracja? Del dine erfaringer!